|
Практические уроки, технологии и материалы Об изготовлении и оформлении автозвуковых компонентов. |
|
Опции темы | Опции просмотра |
11.06.2007, 21:25 | #1 |
Старейшина
Регистрация: 17.03.2007
Адрес: г. Золочев, Львовская обл.
Возраст: 46
Сообщений: 2,807
Вы сказали Спасибо: 94
Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
Репутация: 373
|
Антикорозійна обробка
Бажання приймати участь в змаганнях і просто побудувати хорошу акустику в своєму авто все міцнішає! Тому вирішив повністю відреставрувати свого жигуля. Сьогодні розібравши салон помітив досить сумну картину-місця де днище було пропацькано якоюсь смолою сильно проржавіли, а де залишилась заводська фарба-здоровий метал! З майстром який мені поварить машину вже домовився, а от як проантикорити потім кузов я так і не визначився. Допоможіть толковою порадою, і впошук будь-ласка не посилайте, не знайшов я там для себе відповідь.
|
11.06.2007, 22:13 | #2 |
Хирург со скальпелем
Регистрация: 05.03.2007
Адрес: Киев
Возраст: 44
Сообщений: 703
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 18 раз(а) в 7 сообщениях
Репутация: 10
|
Ззовні - хай антикорять професіонали, матеріалів достатньо, тектіл, раст-стоп, ще деякі.... Зсередини - правильно покладена віброізоляція ідеально ізолює кузов від всього
|
11.06.2007, 22:21 | #3 |
Старейшина
Регистрация: 17.03.2007
Адрес: г. Золочев, Львовская обл.
Возраст: 46
Сообщений: 2,807
Вы сказали Спасибо: 94
Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
Репутация: 373
|
|
11.06.2007, 22:46 | #4 |
Хирург со скальпелем
Регистрация: 05.03.2007
Адрес: Киев
Возраст: 44
Сообщений: 703
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 18 раз(а) в 7 сообщениях
Репутация: 10
|
ну звісно грунт, потім фарба... Наскільки мені відомо, нагрів металу до великих температур (сварка), дуже сильно зменшує стійкість до корозії, тому обробляти треба дуже і дуже ретельно.
|
19.06.2007, 18:26 | #5 |
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Никополь
Возраст: 52
Сообщений: 273
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 2
|
Вот почитай наш опыт. Думаю многое станет понятно
http://club.azlk.ru/index.php3?mode=article&id=118850 |
20.06.2007, 18:02 | #6 |
Старейшина
Регистрация: 17.03.2007
Адрес: г. Золочев, Львовская обл.
Возраст: 46
Сообщений: 2,807
Вы сказали Спасибо: 94
Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
Репутация: 373
|
Netman_avs Велике дякую! Дійсно класний матеріал ти виклав! А приблизно ти б не міг сказати яка мені потрібна кількість листів візомату і вібропласту для проклейки: салону включаючи кришу (крім дверей), багажник, кришка багажника, капот?
|
20.06.2007, 19:26 | #7 |
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Никополь
Возраст: 52
Сообщений: 273
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 2
|
У меня уже в голове всё перепуталось. Два года без выходных и проходных дают о себе знать. Так что сорри точно не вспомню. Делай проще. Листы вибры обычно идут 600х900 мм. Просто возьми рулетку и обмеряй площади. Возьми материал немного с запасом, он всё равно пригодиться
|
21.06.2007, 15:30 | #8 |
Регистрация: 12.03.2007
Сообщений: 10
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 0
|
Владимир
Я у себя заклеил семью листами Вибропласта-М2 пол салона и моторный щит. И четыре, но М1 ушло на двери. Немного осталось М1. Заклеил им разные пластмассовые детали. Ездить гораздо приятнее стало. В планах крыша. Да, пепелац - 2107. |
21.06.2007, 21:59 | #10 |
Старейшина
Регистрация: 17.03.2007
Адрес: г. Золочев, Львовская обл.
Возраст: 46
Сообщений: 2,807
Вы сказали Спасибо: 94
Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
Репутация: 373
|
В нас, в автомагазині можна купити ось це
Хто підкаже як воно називається і чи варто цей матеріал використовувати як віброізоляцію? Коштує 9 грн, проблизній розмір 50*25 см. |
22.07.2007, 22:29 | #12 |
Старейшина
Регистрация: 17.03.2007
Адрес: г. Золочев, Львовская обл.
Возраст: 46
Сообщений: 2,807
Вы сказали Спасибо: 94
Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
Репутация: 373
|
Netman_avs
Ретельно обміркував різні поради, щодо боробки машини, іваріант який Ви мені пропонуєте - найкращий. Питання: при приготуванні "мовільки" не вказано яку потрібно брати кількість пушсала? |
23.07.2007, 14:08 | #13 |
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Никополь
Возраст: 52
Сообщений: 273
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 2
|
1. Наш вариант "мовильки" даёт результат (как и писал в статье) при нагреве и распылении. Мазать кистью или просто как-то заливать в полости порогов, сам понимаешь хвигня и толку мало. Состав должен равномерно распылиться затечь во все щели и застыть. У нас в аппарате для "мовильки" нагревается смесь примерно до 180-200 градусов. 2. Пушсало желательно брать тёмное и главное чтобы было твёрдое. Обычно идёт 4-5 пачек по килограмму на машину. 3. Вместо отработки лучше использовать Нигрол либо ТАД. Эти масла более густые. |
23.07.2007, 14:47 | #14 |
Регистрация: 18.03.2007
Сообщений: 33
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 0
|
|
23.07.2007, 22:04 | #15 |
Старейшина
Регистрация: 17.03.2007
Адрес: г. Золочев, Львовская обл.
Возраст: 46
Сообщений: 2,807
Вы сказали Спасибо: 94
Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
Репутация: 373
|
А про пушсало я мав на увазі яка має бути пропорція відносно нігролу і мовілю? |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
|
|