|
NuWiki | Регистрация | Новые сообщения | Правила форума | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
Бюджетный автозвук и песочница. Раздел для новичков и тех, кто хочет пострроить простенькую аудиосистему с минимальными затратами. |
|
Опции темы | Опции просмотра |
15.11.2019, 11:25 | #81 |
Старейшина
Регистрация: 17.03.2007
Адрес: г. Золочев, Львовская обл.
Возраст: 46
Сообщений: 2,807
Вы сказали Спасибо: 94
Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
Репутация: 373
|
Re: проблемы с мидбасом
При довороті міда отримаємо привязку до правого, та і зрештою до лівого мідбасу. Потім ніякими налаштуваннями не вивести сцени і буде крива тоналка. Звісно мова іде про двохсмуговий фронт, де мідбас має грати і НЧ і СЧ. Мідбас потрібно підбирати можливо з підйомом ачх в районі 800-2000Гц якщо міряти на осі. От до речі і Хєкс від Даймонда має такий підйомцик ачх. Також ще салон може давати підйом на СЧ. Отже міди потрібно розміщувати або перпендикулярно днищу Авто тобто вертикально, або навіть з легеньким доворотом в мотрний щит, таким чином отримаєм підпорку в низькочастотному діапазоні, тобто бас буде глибшим. Потрібно ретельно готовити дверку, не клєїти бездумно вібру куди попало, є способи при мінімумі матеріалів добватись результату. Обов'язкова добра шумоізоляція дверних карт. після встановлення мідбасів потрібно зробити замір АЧХлише лівого мідбасу - подивитись на якій частоті він починає валити і де йго стикувати з твітером. Як практика показує що після2кГц починається спад або нерівномірності ачх ( залежить від динаміка, інсталу і салону). Проаналізувавши ачх лівого міда і оцінивши на слух, обираємо частоту зрізу і порядок, обов'язково беручи до уваги звучання низьких частот. Відповідно такі самі значення ставимо в правому мідбасі. Якщо дозволяє апаратура порізати на іншій частоті, як правило трошки нижче зверху, ніж лівий - варто спробувати, але порядок фільта міняти не можна. Одним словом задача полягає в досягененні максимально схожоЇ тоналки зліва і справа. Якщо кросовер побортно не виставляється - можна спробувати повішати на правий мідбас ланцюжок Цобеля, але це за умови що вже прямо все ідеально вилизано в системі. Цобель мав би крутіше зрізати верхні частоти. Як практика показує мідбас в більшості випадків ріжеться в районі 2-2,5кГц 6/12 дБ на октаву. Також при виборі частот зрізу потрібно звертати на локалізацію і розміри образів. шукати компромісне рішення. Також своЇ нюанси в звучанні ще вносить часова корекція. Ну якось так )
|
15.11.2019, 14:38 | #82 |
Регистрация: 31.08.2015
Адрес: Киев
Возраст: 59
Сообщений: 347
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 27
|
Re: проблемы с мидбасом
Спасибо,Владимир!Давно не было полноценных советов. Мог детально ,развёрнуто написать Игорь(Каток) и Рост(Львов). С интересом читаю именно старые темы. Спасибо!
|
15.11.2019, 19:22 | #84 |
Регистрация: 31.07.2013
Адрес: Харьков
Сообщений: 92
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 7
|
Re: проблемы с мидбасом
задам пошлый вопрос...
все, ведь, не с matrix 6 1pp/ad 60/hex 600 начинали... как поняли, что это максимум динамика? Добавлено через 10 минут Добавлено через 11 минут смайлика с сисьГами не нашел, так шо, маемо- что есть Последний раз редактировалось VELLIAL; 15.11.2019 в 19:34. Причина: Добавлено сообщение |
15.11.2019, 22:38 | #85 |
Старейшина
Регистрация: 17.03.2007
Адрес: г. Золочев, Львовская обл.
Возраст: 46
Сообщений: 2,807
Вы сказали Спасибо: 94
Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
Репутация: 373
|
Re: проблемы с мидбасом
Ну я особисто схиляюсь до думки що топова акустика від будь якого бренда здатна добре звучати, головне вміти розкрити ЇЇ потенціал. В житті доводилось слухати різне, і як правило топові динаміки в більшості випадків звучать "породисто", краща структура басу, відкрита середина, детальність , низькі спотворення, краще малюють сцену, ешелонування і відірваність звуку також кращі. Але бюджетний автозвук ніхто не відміняв і недорога аекустика здатна приносити задоволення, так звук буде дещо спрощений і з своїм відтінком, але і весь інший тракт не дуже то і топовий, правда ж?
Можна і будувати систему на бюджетних морельках, хеліксах, чи аудісон зараз робить непогану бюджетну акустику, вторинний ринок ніхто не відміняв... Що до Хєрца автора теми нічого не скажу, якось не доводилось з хєрцами мати справи. Але якощо не штирить акустика і розкрити не получається - тре міняти... Живучи в Харкові я думаю не проблема в когось попросити інші міди і підкинути на послухати. Ще потрібно розуміти роль мідбаса, бо читав про якісь вібрації в груди в сидіння, дзеркала трусяться... по перше це не задача мідбаса. а по друге якщо спостерігається таке явище то з інсталом і системою в цілому щось не альо! На вібрації дзеркал і сидінь динамік витрачає енергію, а енергія від динаміка має перетворюватись в звук. Якщо від саба трясе машиною то це не Ескю, потрібно шукати налаштування саба щоб він допомагав мідбасу і грав суббасовий діапазон,але це в більшості своїй звук, а не вібрація в сидіння і тд... Зі мною можна не погоджуватись, тоді шукайте свій шлях в побудові звуку в авто. Успіхів. |
16.11.2019, 00:26 | #86 |
Регистрация: 20.08.2010
Адрес: Харьков
Сообщений: 314
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 63
|
Re: проблемы с мидбасом
В Харькове просто специфическая тусня группками и если не сезон,нет встреч( последняя была, наверное, аж в прошлом или позапрошлом году)это совсем не означает,что тусовки нет. Айконы,кстати,есть у меня в системе. Подкинуть послшуать не проблема.
|
16.11.2019, 12:11 | #87 |
Регистрация: 31.08.2015
Адрес: Киев
Возраст: 59
Сообщений: 347
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 27
|
Re: проблемы с мидбасом
Двадцать лет назад для меня за счастье было иметь настоящую японскую магнитолу!!! При этом сзади в полке стояли маяковские динамики.И при этом звуком был доволен.А начинал в автозвуке(нашем)с Eton Adventure и 137 Альпайна.Деньги на хорошее железо нашёл,а мозгов всё это приготовить не хватило.Сейчас стоят даймонды.И играют не плохо.Ничего нового не скажу.Надо научиться слушать музыку,правильно подобрать компоненты,правильно приготовить двери,вникнуть в суть построения автозвука. И всё зазвучит.Это я к тому,что действительно не все начинали прямо с браксов.Ну и конечно на всё это надо деньги.
Последний раз редактировалось KyM_Kolya; 16.11.2019 в 12:12. |
16.11.2019, 15:10 | #88 |
Старейшина
Регистрация: 17.03.2007
Адрес: г. Золочев, Львовская обл.
Возраст: 46
Сообщений: 2,807
Вы сказали Спасибо: 94
Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
Репутация: 373
|
Re: проблемы с мидбасом
Трохи не розумію постів вище: чому ви вважаєте що мова ішла про дорогу акустику?Правила правильної інсталаяції і налаштувань відносяться до всієї акустики.І в мене далеко не топчик: але зараз грає просто АГОНЬ! )))
|
17.11.2019, 11:14 | #89 |
Регистрация: 31.08.2015
Адрес: Киев
Возраст: 59
Сообщений: 347
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 27
|
Re: проблемы с мидбасом
Володимир,то есть сейчас у Вас система звучит лучше,чем тогда,когда у вас стояли Даймонды и Хеликс С62 С? При условии правильной инсталяции и настройки ?
|
17.11.2019, 13:45 | #90 |
Старейшина
Регистрация: 17.03.2007
Адрес: г. Золочев, Львовская обл.
Возраст: 46
Сообщений: 2,807
Вы сказали Спасибо: 94
Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
Репутация: 373
|
Re: проблемы с мидбасом
Можливо. Даймонди ще стояли в пасаті це в 13-14роках. С6в в мені ніколи не було, а був старий компетішн s806, і він стояв в ібіці в 15-16 роках. Потім вже бмв, а там що тільки не стояло але в розмірі 5 дюймів. І найкраще себе зарекомендували зновуж таки даймонд хєкс, але були танці навколо підбору усілка. Ітон РС дуууже кльово себе показали но програли по громкості і не хватало «жирку». Через особливості салону і окрас даймондів в мене був здаровий такий тарчок в районі 1,5кГц ото мені і не давало спокою. Тоді один поважний форумчанин, любітєль Іспанії ))) підігнав мені динаміки з свого загашніка, які вже зняті з виробництва кілька років, невзрачні такі,від телевізора мабуть якогось ))) розміром і не 5 і не 6 дюймів і ціна була дуже демократична. Ну я їх ще даработал на нождаку і напильником, щоб впихнути туди де вони не впихались і заграли вони просто чарівно. Тепер слухаю і насолоджуюсь музикою. Нарешті тепер приємно слухати класичну музику. Якось так. Треба старатись реалізувати те, що є, а вже якщо ніяк, то щось міняти. І ще нагадую що крім акустики є ще підсилювачі, а там взагалі все ой як не просто, і щоб дешевоі добре - майже фантастика. Успіхів всім.
Последний раз редактировалось Володимир; 17.11.2019 в 13:53. |
17.11.2019, 16:08 | #91 |
Регистрация: 31.07.2013
Адрес: Харьков
Сообщений: 92
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 7
|
Re: проблемы с мидбасом
Приехали мои старые- добрые B6A...
Пока что, снял герцы. ДЛС явно чувствует себя увереннее в этом инсталле. Впервые поднял частоту от 80Гц вторым и отсек аж на 4кГц вторым, а там пищалка уже начинается. Шведы имеют малый ход динамика, упругий бас (хотя на некоторых треках пытаются сорваться на гудеж). Громкость ниже, но герцы, подрезанные до 2,5кГц умудрялись гадить на сердине так, что ухорезки ДЛС Т20 курят в стороне. Краткие итоги: 1. Паранойя по "заговору" автозвукоиндустрии- отпускает. 2. ДЛС при меньшем магните, ходе подвижки (флекс отсутствует в принципе (визуальный), установочной глубиной- играют чище, бассовитее и выше. 3. Герцы отправлены на олух в поисках нового хозяина. Добавлено через 5 минут Володимир, Огромное Вам спасибо по гайду с задержками, впервые, как бы это сказать правильнее, увидел звук. сцена переехала с правой двери на середину торпедо Последний раз редактировалось VELLIAL; 17.11.2019 в 16:13. Причина: Добавлено сообщение |
17.11.2019, 16:26 | #92 |
Старейшина
Регистрация: 17.03.2007
Адрес: г. Золочев, Львовская обл.
Возраст: 46
Сообщений: 2,807
Вы сказали Спасибо: 94
Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
Репутация: 373
|
Re: проблемы с мидбасом
Попробуйте зняти АЧХ окремо мідбасів в повну полосу і вч з крутою порізкою на 1.25кГц. Можна поміряти смартфоном з встановленим додатком. Це буде не точно, але явні косяки буде наглядно видно, тоді буде зрозуміліше що робити з стковкою і порізкою. Про рівні не забувайте. Права і ліва сторона при вимкнених затримках мають звучати приблизно з однаковою гучністю з місця прослуховування (поганяйте балансом). Приправильному інсталі ліва строна в середньостатистичному салоні авто хоче дуситись на 2-4 дБ, причому мідбас можливо меншеа вч- більше. Потім затримки по рулєтці з корекцією на слух. Бажаю успіхів
В сусідній вітці продають бюджетний комплект двохсмугової акустики піонер - я би звернув увагу на нього... якщо пищалку замінити на твітер то можливо щось получиться... Последний раз редактировалось Володимир; 18.11.2019 в 08:42. |
21.11.2019, 17:50 | #93 |
Регистрация: 31.07.2013
Адрес: Харьков
Сообщений: 92
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 7
|
Re: проблемы с мидбасом
Вот, посматриваю в сторону апгрейда мидбаса, и есть вопрос по динамикам, мнение авторитетных автозвукеров ннада) Суть и философия инсталла: бюджетно, без захода за 150$ Варианты: 1) Icon UC-1624 (слышал, что в трешку его ставят) 2) Hertz HV165 или 165L (старые, с пулей, но не подделку) 3) DLS Ultimate Pro, ака DUP6.1 с черным диффузором (интереснее всего сейчас они, кто слышал, что скажите о них?) 4) DLS R6A, как же без баяна-бабаяна. интересное наблюдение, у меня, за 6 лет болезни на их счет менялось мнение от строго позитивного, с возведением к лику всея автозвука, до иной крайности. И все эти выводы были сделаны без прослушки Вот такой вот крауд-маркетинг Последний раз редактировалось VELLIAL; 21.11.2019 в 21:02. |
21.11.2019, 21:27 | #94 |
Регистрация: 25.05.2009
Адрес: Донецк-Днепр
Возраст: 43
Сообщений: 1,497
Вы сказали Спасибо: 135
Поблагодарили 23 раз(а) в 14 сообщениях
Репутация: 331
|
Re: проблемы с мидбасом
Последний раз редактировалось Энтерпасворд; 21.11.2019 в 21:28. |
22.11.2019, 10:27 | #97 |
Регистрация: 27.06.2011
Адрес: Черновцы
Сообщений: 117
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 1 раз в 1 сообщении
Репутация: 3
|
Re: проблемы с мидбасом
Всім привіт. Бачу тут про мідбас обговорення. Є в мене питання, яке нема кому задати.
Отже - у бракса є два типи мідбаса (матрікс) - з кулею - для двухполоски, та без кулі - в три полоси. Питання - на практиці, як себе почувають в двохкомпоеннтному виконанні мідбаси з трьохкомпонентного комплекту? Можливо є в когось досвід. В мережі знаходив відгуки що грають вони таки нижче, але як там ситуація по верху/середині - не знайшов. Дякую! |
25.11.2019, 14:16 | #98 |
Регистрация: 31.07.2013
Адрес: Харьков
Сообщений: 92
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 7
|
Re: проблемы с мидбасом
Очень срочно нужна консультация по Hertz HV165L
Знаю, что их подделывали безбожно... Вопрос, как он должен выглядеть, не V-Cone, а старой версии? Всем откликнувшимся респект нереальный! |
30.11.2019, 01:04 | #100 |
Регистрация: 31.07.2013
Адрес: Харьков
Сообщений: 92
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 7
|
Re: проблемы с мидбасом
в общем решил я приколоться по бомжачьему автозвуку и переделал Хеликсы-коаксиалки, по подобию Brax Matrix PP (гонево, конечно, но весело и покупать ничего не надо) Esprit E6 был "твикнут" на предмет удаления пища и вставлена пуля)))
Меня сейчас прет такое направление: из говна- конфету (хотя, хз, как там себя бракс чувствует) Философия такая: к Маю на бракс, но хочу всю бюджетку изучить как смогу. Заказал на фронт EOS AE-2150, гляну как он ьудет справляться |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
Опции темы | |
Опции просмотра | |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Проблемы с ГУ? | sharkov | Бюджетный автозвук и песочница. | 3 | 04.06.2013 18:47 |
Проблемы с ida x001 | Badboy_18 | Бюджетный автозвук и песочница. | 0 | 22.05.2012 22:35 |
Проблемы с музыкой. | tist | Бюджетный автозвук и песочница. | 24 | 24.01.2012 13:12 |
Споются ли твитер Нобелиум с мидбасом UP6i | Lark | Практика по SQ | 57 | 09.11.2010 09:16 |
Проблемы с мидбасом. | nikon0804 | Бюджетный автозвук и песочница. | 53 | 22.06.2010 14:23 |