|
Белый шум Общение на незвуковые темы |
|
Опции темы | Опции просмотра |
13.01.2013, 22:49 | #1 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
Денні ходові вогні - дешево і сердито
Буде воно, чи не буде, але законопроект такий висить. Про те, що вдень доведеться теж їздити зі світлом.
Тому сів я, і на коліні накидав схемку денних ходових вогнів (ДХВ) на основі послідовно з'єднаних ламп дальнього світла. Чому б не їздити просто на ближньому? По-перше, і так доводиться практично щороку міняти лампочки в фарах, тому що спіралі вигорають, і через рік експлуатації фари світять так, ніби в них стоять банальні жарівки за 20 грн. кілограм. А при використанні світла вдень міняти взагалі доведеться раз в декілька місяців, напевно. По-друге. дальнє світло, яке не обрізається зверху, а світить вперед, значно більше відповідає смислу ДХВ. Тільки штатне дальнє в повну потужність, звичайно, буде сліпити, а от якщо заставити лампи горіти в пів накала, вийде цілком те, що треба - і машину в білий день видно краще, ніж на ближніх, і не сліпитимуть нікого. Така ідея використовується різними виробниками, особливо на американському ринку, уже давно. Чому не змонтувати додаткові ДХВ, яких зараз продається велика кількість - до вибору, до кольору? Теж бачу дві причини. Перша - не кожен хоче міняти зовнішній вигляд автомобіля. Друга - в тому самому законопроекті. який я по діагоналі прочитав, є наступні слова: їздити доведеться із ввімкненим ближнім світлом, або ДХВ, якщо вони передбачені конструкцією заводської фари. Що автоматично ставить поза законом усі додатково встановлені лямпочки і діодики. І щоб не доводити потім на кожному кроці, що ти не віслюк, розродився я наступною схемою для свого автомобіля. Але вона підійде і для будь-якого іншого, в якому бортовий комп'ютер не контролює лампочки. Деякі втручання в проводку автомобіля необхідні. Для реалізації потрібно 5 реле, 3 силових, ампер на 30-40, два слабострумових. Можна і всі 5 взяти 30-амперних, просто споживання буде на сотню-другу міліампер більше. Потрібно одне силове з нормально-розімкненими (НР) контактами, два з обома групами, нормально-розімкненими і нормально-замкненими (НЗ). Слабострумові треба одне НЗ, і одне НР. Але можна взяти усі реле з обома групами контактів, це дозволить уніфікувати схему і мати менше запчастин. Уніфікація в автомобілі - це завжди добре. Схема в приєднаному файлі. Силові реле 1 і 2 здійснюють ввімкнення ламп дальнього світла в режимі власне дальнього світла. При чому реле 1 відповідає ще і за перекомутацію ламп для послідовного з'єднання. Силове реле 3 відповідає за ввімкнення ДХВ (лампи при послідовному з'єднанні), а також за перекомутацію однієї з ламп на землю для штатнього режиму роботу. Малострумове реле 4 відповідає за примусове вимкнення ДХВ. Це потрібно для того, щоб залишалась здатність поморгати фарами при ввімкнених ДХВ, а також для вимкнення ДХВ при увімкненні основного світла в темну пору доби, і при заведенні двигуна. За останнє відповідає ще й слабострумове реле 5. Вимикач high beam SW - це ваш підрульний вимикач дальнього світла, DRL SW - вимикач денного світла, яким ДХВ можна відімкнути повністю. Його треба буде доставити додатково. Light SW - вимикач штатного світла. Ну і ДХВ будуть горіти тільки при ввімкеному запалюванні. Роз'єм "+12В" під'єднується до постійних +12. Роз'єм "Гарячі +12В" - до запалювання, роз'єм "Старт" - до кабеля стартера (це все в замку запалювання, очевидно). Крім основного запобіжника на 30А для силової частини, інші кола можна захистити за смаком. Якщо вони в вашій машині не захищені, або буде перехід калібру кабеля. Зацікавлених прошу глянути на схему свіжим оком, чи я якого ляпу не допустив. Хоча, вроді, прикинув, що ніде + на землю не має сісти, навіть у випадку відмови частини елементів. Режими роботи. Режим все вимкнено. Власне, все вимкнено Режим ДХВ. DRL SW увімкнено, при ввімкненому запалюванні реле 3 комутує постійні +12 на дві, з'єднані послідовно через НЗ групу контактів реле 1 лампи, які загораються в пів накала. Режим моргання фарами при увімкнених ДХВ. Замикання High beam SW приводить до комутації реле 1, 2 і 4. 1 відключає послідовне з'єднання ламп і подає на першу лампу +12В, 2 подає +12 на другу лампу, 4 примусово розриває коло управління реле 3, і воно замикає другий контакт першої лампи на землю. Фари світять штатним дальнім. Режим переключення на штатне світло (габарити, ближнє), та Режим заведення двигуна. В обох режимах теж подається керуюче +12 на реле 4, що примусово розмикає коло управління реле 3 і вимикає ДХВ. Последний раз редактировалось Рост ®; 14.01.2013 в 09:32. |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Alpine 9861RI Дешево!!! | d.l.s. | Автомагнитолы и автомультимедия | 0 | 17.09.2011 22:15 |
(усилитель) Куплю дешево IPA 800.2 | igorvolikov | Куплю | 7 | 20.04.2011 09:44 |
Pioneer DEH-1700R дешево | kukaracha72 | Автомагнитолы и автомультимедия | 0 | 27.05.2010 09:24 |
(прочее) Продам ТВ тюнер Alpine (дешево) | sadamazda | Аксессуары, кроссоверы и прочее... | 1 | 12.05.2010 17:10 |