|
NuWiki | Регистрация | Новые сообщения | Правила форума | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
Практика по SQ Головные устройства, акустика, кроссоверы, процессоры и много-много других страшных слов |
|
Опции темы | Опции просмотра |
04.11.2009, 13:47 | #11 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
Тому показовою є Мазда 3 Халіна. Так от, в його Мазді, з нарульного штатного пульта, через CAN-шину, з допомогою додатково виготовленого інтерфейсу, відбувається управління комп'ютером. Також, з цього ж пульта керується гучністю, тобто сервоприводом резисторів в ЦАПі, тут на пряму замикання контактів працює, а от рівень гучності, знову ж, через додатковий інтерфейс, через CAN-шину виводиться на штатний дисплей Мазди. З ODB II також все без проблем, просто потрібно мати необхідне програмне забезпечення для твого автомобіля, щоб зчитувати дані. Ну і з'єднання з роз'ємом шини іде через К-Лайн-адаптор, теж без проблем паяється. Я колись такий робив, щоб поекспериментувати з батьковою машиною, було цікаво розібратися. Ну а з ФМ, якщо без голови - а нафіга тобі той ФМ? ) Напевно що малою кров'ю ніяк. Але я не продумував цього моменту. |
Здесь присутствуют: 2 (пользователей: 0 , гостей: 2) | |
Опции темы | |
Опции просмотра | |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Lossless Audio | SeriousAndrey | Белый шум | 61 | 23.12.2014 11:49 |
Вопрос около lossless. | N 16 | Теория и точка зрения по SQ | 9 | 17.02.2011 16:04 |
Другие процессорные ГУ | Meridian | Бюджетный автозвук и песочница. | 115 | 16.09.2010 00:11 |
DLS T25 vs Carpower DT-284 или вообще другие? | kelish | Практика по SQ | 80 | 12.03.2010 16:49 |