Всё об автозвуке

Вернуться   Всё об автозвуке > Незвуковые темы > Белый шум

Важная информация

Белый шум Общение на незвуковые темы

 
 
Опции темы Опции просмотра
Старый 13.01.2013, 22:49   #1
Рост ®
Старейшина
 
Аватар для Рост ®
 
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
Отправить сообщение для Рост ® с помощью ICQ
По умолчанию Денні ходові вогні - дешево і сердито

Буде воно, чи не буде, але законопроект такий висить. Про те, що вдень доведеться теж їздити зі світлом.
Тому сів я, і на коліні накидав схемку денних ходових вогнів (ДХВ) на основі послідовно з'єднаних ламп дальнього світла.
Чому б не їздити просто на ближньому? По-перше, і так доводиться практично щороку міняти лампочки в фарах, тому що спіралі вигорають, і через рік експлуатації фари світять так, ніби в них стоять банальні жарівки за 20 грн. кілограм. А при використанні світла вдень міняти взагалі доведеться раз в декілька місяців, напевно. По-друге. дальнє світло, яке не обрізається зверху, а світить вперед, значно більше відповідає смислу ДХВ. Тільки штатне дальнє в повну потужність, звичайно, буде сліпити, а от якщо заставити лампи горіти в пів накала, вийде цілком те, що треба - і машину в білий день видно краще, ніж на ближніх, і не сліпитимуть нікого. Така ідея використовується різними виробниками, особливо на американському ринку, уже давно.
Чому не змонтувати додаткові ДХВ, яких зараз продається велика кількість - до вибору, до кольору? Теж бачу дві причини. Перша - не кожен хоче міняти зовнішній вигляд автомобіля. Друга - в тому самому законопроекті. який я по діагоналі прочитав, є наступні слова: їздити доведеться із ввімкненим ближнім світлом, або ДХВ, якщо вони передбачені конструкцією заводської фари. Що автоматично ставить поза законом усі додатково встановлені лямпочки і діодики.
І щоб не доводити потім на кожному кроці, що ти не віслюк, розродився я наступною схемою для свого автомобіля. Але вона підійде і для будь-якого іншого, в якому бортовий комп'ютер не контролює лампочки.
Деякі втручання в проводку автомобіля необхідні.

Для реалізації потрібно 5 реле, 3 силових, ампер на 30-40, два слабострумових. Можна і всі 5 взяти 30-амперних, просто споживання буде на сотню-другу міліампер більше.
Потрібно одне силове з нормально-розімкненими (НР) контактами, два з обома групами, нормально-розімкненими і нормально-замкненими (НЗ). Слабострумові треба одне НЗ, і одне НР. Але можна взяти усі реле з обома групами контактів, це дозволить уніфікувати схему і мати менше запчастин. Уніфікація в автомобілі - це завжди добре.

Схема в приєднаному файлі.

Силові реле 1 і 2 здійснюють ввімкнення ламп дальнього світла в режимі власне дальнього світла. При чому реле 1 відповідає ще і за перекомутацію ламп для послідовного з'єднання. Силове реле 3 відповідає за ввімкнення ДХВ (лампи при послідовному з'єднанні), а також за перекомутацію однієї з ламп на землю для штатнього режиму роботу.
Малострумове реле 4 відповідає за примусове вимкнення ДХВ. Це потрібно для того, щоб залишалась здатність поморгати фарами при ввімкнених ДХВ, а також для вимкнення ДХВ при увімкненні основного світла в темну пору доби, і при заведенні двигуна. За останнє відповідає ще й слабострумове реле 5.

Вимикач high beam SW - це ваш підрульний вимикач дальнього світла, DRL SW - вимикач денного світла, яким ДХВ можна відімкнути повністю. Його треба буде доставити додатково. Light SW - вимикач штатного світла. Ну і ДХВ будуть горіти тільки при ввімкеному запалюванні.

Роз'єм "+12В" під'єднується до постійних +12.
Роз'єм "Гарячі +12В" - до запалювання, роз'єм "Старт" - до кабеля стартера (це все в замку запалювання, очевидно).

Крім основного запобіжника на 30А для силової частини, інші кола можна захистити за смаком. Якщо вони в вашій машині не захищені, або буде перехід калібру кабеля.

Зацікавлених прошу глянути на схему свіжим оком, чи я якого ляпу не допустив. Хоча, вроді, прикинув, що ніде + на землю не має сісти, навіть у випадку відмови частини елементів.

Режими роботи.
Режим все вимкнено. Власне, все вимкнено
Режим ДХВ. DRL SW увімкнено, при ввімкненому запалюванні реле 3 комутує постійні +12 на дві, з'єднані послідовно через НЗ групу контактів реле 1 лампи, які загораються в пів накала.
Режим моргання фарами при увімкнених ДХВ. Замикання High beam SW приводить до комутації реле 1, 2 і 4. 1 відключає послідовне з'єднання ламп і подає на першу лампу +12В, 2 подає +12 на другу лампу, 4 примусово розриває коло управління реле 3, і воно замикає другий контакт першої лампи на землю. Фари світять штатним дальнім.
Режим переключення на штатне світло (габарити, ближнє), та Режим заведення двигуна. В обох режимах теж подається керуюче +12 на реле 4, що примусово розмикає коло управління реле 3 і вимикає ДХВ.
Миниатюры
Нажмите на изображение для увеличения
Название: drl 2108 end.JPG
Просмотров: 1171
Размер:	44.9 Кб
ID:	25149  

Последний раз редактировалось Рост ®; 14.01.2013 в 09:32.
Рост ® вне форума   Вверх
 


Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)
 
Опции темы
Опции просмотра

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход

Похожие темы
Тема Автор Раздел Ответов Последнее сообщение
Alpine 9861RI Дешево!!! d.l.s. Автомагнитолы и автомультимедия 0 17.09.2011 22:15
(усилитель) Куплю дешево IPA 800.2 igorvolikov Куплю 7 20.04.2011 09:44
Pioneer DEH-1700R дешево kukaracha72 Автомагнитолы и автомультимедия 0 27.05.2010 09:24
(прочее) Продам ТВ тюнер Alpine (дешево) sadamazda Аксессуары, кроссоверы и прочее... 1 12.05.2010 17:10


Текущее время: 18:26. Часовой пояс GMT +2.


Перевод: zCarot
autozvuk.org ©