|
Свои инсталляции SQ Хвастаемся, делимся опытом, мнениями и т.п. |
|
Опции темы | Опции просмотра |
20.06.2012, 12:25 | #62 |
Регистрация: 25.11.2010
Адрес: Sun-Frankivsk
Сообщений: 599
Вы сказали Спасибо: 88
Поблагодарили 39 раз(а) в 27 сообщениях
Репутация: 135
|
Re: Lancia Delta
От вчора замітив на мойці, що на подіум дуже непогано вода попадає.
Вирішив робити козирьок на мідбас. По внутрішінй фільонці натянути плівку, тоді вся конструкція буде суха, а вода піде в тех отвори на дні дверки. От намалював схемку. |
20.06.2012, 22:00 | #64 |
Регистрация: 25.11.2010
Адрес: Sun-Frankivsk
Сообщений: 599
Вы сказали Спасибо: 88
Поблагодарили 39 раз(а) в 27 сообщениях
Репутация: 135
|
Re: Lancia Delta
|
22.06.2012, 09:07 | #68 |
Регистрация: 25.11.2010
Адрес: Sun-Frankivsk
Сообщений: 599
Вы сказали Спасибо: 88
Поблагодарили 39 раз(а) в 27 сообщениях
Репутация: 135
|
Re: Lancia Delta
Далі про двері.
Все-таки мідбас пішов у низ Мій перший досвід з скломатом. Вийшла легка і міцна конструкція. Ну і гриль на саб... |
27.06.2012, 14:05 | #70 |
Регистрация: 25.11.2010
Адрес: Sun-Frankivsk
Сообщений: 599
Вы сказали Спасибо: 88
Поблагодарили 39 раз(а) в 27 сообщениях
Репутация: 135
|
Re: Lancia Delta
Добавлено через 9 часов 25 минут УРА товарищи! В мене в машині появилась музика Поки що все схоже на одну велику кашу, помаленьку розбераюсь з найстройками Урала, граюсь з направленням СЧ ВЧ. На даний момент я задоволений тільки сабом. СЧ вимагають просто об"єму від 1.5л. Ну і саме "легке", настройка цього всього добра Последний раз редактировалось Serginio; 27.06.2012 в 23:31. Причина: Добавлено сообщение |
28.06.2012, 09:58 | #72 |
Регистрация: 25.11.2010
Адрес: Sun-Frankivsk
Сообщений: 599
Вы сказали Спасибо: 88
Поблагодарили 39 раз(а) в 27 сообщениях
Репутация: 135
|
Re: Lancia Delta
1) Бо основна площина даної конструкції, через бітопласт міцно прикріплена до металу дверки шурупами(на фото видно). Тобто "в повітрі" висить лише незначна її частина. 2) Фото робилось ще до віброізоляції, конструкція проклеїна віброю 2. На даний момент повністю зібрав дверку пасажира, влючав і слухав тільки той мід, гудіння не замічено, чому дуже втішився. Последний раз редактировалось Serginio; 28.06.2012 в 10:08. |
28.06.2012, 11:19 | #73 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
Re: Lancia Delta
Міцність кріплення до металу, як правило, усугубляє проблеми. Поклейка поверх всього цього вібри не стільки забирає гул, скільки понижує частоту. |
28.06.2012, 11:33 | #74 |
Регистрация: 25.11.2010
Адрес: Sun-Frankivsk
Сообщений: 599
Вы сказали Спасибо: 88
Поблагодарили 39 раз(а) в 27 сообщениях
Репутация: 135
|
Re: Lancia Delta
Хоча б теоретично, цікаво почути думку збоку. Фото дверей в темі вистачає. Просто я обдумував дуже багато варіантів, мені, в даному випадку цей видався оптимальним. Також можливо Ви мене не зовсім правильно зрозуміли, ця конструкція має одну функцію- закриває тех отвори. Жорсткості вона мало додає, так як вона десь 3мм. А від себе можу додати, що основну жорсткість додали оці дві розпорки від фільонки до труби. В них, на мою думку 80% ефекту. А от в Олега, така конструкція слугує саме для жорсткості, тому там і товщина близько 1см! Бо розпорки нема де поставити. Последний раз редактировалось Serginio; 28.06.2012 в 11:45. |
28.06.2012, 21:10 | #75 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
Re: Lancia Delta
Я говорив про дещо інше. Не про жорсткість, а про пружність матеріалу. Скловолокно є пружним, міцно прикручене до конструкцій дверей, воно буде працювати резонатором. Подальше обклеювання його віброю - це вже боротьба з наслідками.
Щоб закрити технологічні отвори, достатньо заклеїти їх віброізоляцією. Жорсткість тут не те, що не потрібна, вона шкідлива. Тому що будь-яка пружна поверхня - резонатор. А просто вібра і від АКЗ захистить, і джерелом призвуків не буде. Звичайно, що потрібно враховувати специфіку конструкції дверей разом із картами, але я в загальному говорю. Буває, треба закрити міцніше отвір з якихось причин, тут можна ПВХ використати, на каучуковому герметику, зверху віброю закатаний. Жорсткість потрібна тільки в місці монтажу динаміка. І тут її забезпечать лише розпорки. Не можна поставити розпорку, можна нерв'юру. Я ще не зустрічав дверей, де би не вдалося це зробити. |
28.06.2012, 23:47 | #76 |
Регистрация: 25.11.2010
Адрес: Sun-Frankivsk
Сообщений: 599
Вы сказали Спасибо: 88
Поблагодарили 39 раз(а) в 27 сообщениях
Репутация: 135
|
Re: Lancia Delta
Я вже зрозумів про що Ви.
Заклеївши віброю не буде резонансу, бо вона м"яка. Зашивши міцним матеріалом є ймовірність що він буде повторювати коливання динаміка і сам "підігрувати" йому. Практика- сильна річ. |
16.07.2012, 21:46 | #77 |
Регистрация: 25.11.2010
Адрес: Sun-Frankivsk
Сообщений: 599
Вы сказали Спасибо: 88
Поблагодарили 39 раз(а) в 27 сообщениях
Репутация: 135
|
Re: Lancia Delta
Взявся за стойки.
Виявляється балеринка не тільки МДФ добре ріже. все як має бути, "напливи", мебельна гайка. Обрізав вуха СЧ Впринципі лишилось натянути колготки з норм деном. Алюмінієві полоси. |
12.11.2012, 15:24 | #79 |
Регистрация: 04.03.2009
Адрес: Донецк
Возраст: 27
Сообщений: 1,857
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 180 раз(а) в 90 сообщениях
Репутация: 376
|
Re: Lancia Delta
тока опустится по частотке чуть ниже. и машины вроде слушал играющие... а налепил.... х...р знает шо. только обзор закрыл, да кучу переотражёнки нахваталсО. нипАнятнаНА. |
12.11.2012, 15:56 | #80 |
Регистрация: 25.11.2010
Адрес: Sun-Frankivsk
Сообщений: 599
Вы сказали Спасибо: 88
Поблагодарили 39 раз(а) в 27 сообщениях
Репутация: 135
|
Re: Lancia Delta
1) На стійках по 1кг шпаклівки з скловолокном. (не резонують) 2) Обзор не закривають ніграма. 3) Направлені чітко між підголовниками, ніяких "переотраженок" Чи я щось не так зрозумів? P.s. навесні буду ще доводити форму і перетягувати міцнішим велюром зі швами. Цей варіант на "зиму", пробний. |
Здесь присутствуют: 2 (пользователей: 0 , гостей: 2) | |
|
|