|
NuWiki | Регистрация | Новые сообщения | Правила форума | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
Бюджетный автозвук и песочница. Раздел для новичков и тех, кто хочет пострроить простенькую аудиосистему с минимальными затратами. |
|
Опции темы | Опции просмотра |
15.06.2014, 19:30 | #1 |
Старейшина
Регистрация: 17.03.2007
Адрес: г. Золочев, Львовская обл.
Возраст: 46
Сообщений: 2,807
Вы сказали Спасибо: 94
Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
Репутация: 373
|
minimal
За всі роки захоплення автозвуком доводилось чути досить багато систем. Навчився слухати і аналізувати почуте. І з часом приходить розуміння що ідеальної аудіосистеми не існує, а аудіосистема здатна наблизитись до ідеальної це: великий досвід, вагон вільного часу, і тисячі доларів. Зі мною можна не погоджуватись, але для себе я зробив висновок що в такій “ідеальній” системі має бути все до дрібниць ідеальне: топова акустика, можливо з “домашки”, максимально ідеальне наскільки це можливо в авто акустичне оформлення, джерело звуку, ЦАП, кросовери, провода, тракт в цілому... На мою думку тільки за таких умов можна наблизитись до далеко не крутої “домашки” і почути в музиці саме те що там є — всі нюанси і дрібнички.Зверніть увагу я не говорю про емоції і задоволення, бо це можна отрмвуати і не від ідеальної системи. Але якщо немає вагону вільного часу і трилітрової баньки сіро-зеленої капусти, то всерівно не варто закидати заняття автозвуком, тим паче що особисто для мене це надзвичайно цікаво в плані пізнання нового і спілкування онлайн з однодумцями, нехай і не про автозвук.
Але вернемось до наших баранів, тобто автозвуку. Є ще така штука як принцип Парето, про який вже на сторінках форуму згадувалось і мушу відмітити що саме цей принцип в автозвуці працює. Тобто 20% зусиль дасть 80% результату і натупних 80% зусиль дадуть решту 20% результату. Саме в цих 80% зусиль і входить вагон часу, купа грошей на дорогі автозвукові цяцьки... Отже враховуючи реалії сьогоднішнього життя в несприятливий економічний період, принаймі для мене, я вирішив отримувати кайф від прослуховування улюбленої музики в своїй машині при мінімальних затратах, тобто вижати максимум з того що є. Чергова моя машинка, яка запала мені в душу - хетчбек Сеат Ібіца 2008 року І ось такий скромний склад аудіосистеми Салон вже з встановленою головою (забув всунути поличку під магнітолою) Штатні місця акустики в передніх дверях Добавлено через 1 час 7 минут Під картою дверки така картина (дуже схоже на пасата) Для “вижимання “ мксимуму з штатки треба належно підготовити дері, забезпечивши жорсткість фільонок і зміщуючи резонанс в бік вищих частот. Для цього я використовував віброізоляційні матеріали. Для підключення мідбаса використана штатна проводка, а для твітера було заведено в дверки додаткові провода з метою поканального підключення фронтальної акустики. Все готово, можна навішувати карти на двері. А, забув сказати за твітера, вони були відірвані від пластикових подіумів і зановоприклеєні але вже трохи з доворотом на слухача. Також випаяний конденсатор на пищалці що служив фільтром ВЧ. При підключенні голови до виходів фронтальних каналів підключив пищалки, а до виходів тилових каналів — мідбаси. Налаштував рівні, кросовер і часові затримки. Залишився задоволений результатом від проробленої роботи. Ширина сцени зп межами стійок на дзеркалах, чого я явно не очікував. Глибина достатня — на тику лобовуха капот, по висоті більш менш стабільно. Тональна точність не фонтан звичайно, але і не морщить. Запасу неспотвореної гучності хватає і саме головне що все швидке, рок не зливається в кашу, можна навіть своїх улюблених Найтвіш слухати! УРА! Звичайно сабвуфер змінить картину, точніше все налаштую і впевнений що можна буде слухати. Трохи згодом розповім про сабвуферну ланку, яка зараз в процесі виготовлення. Отака то фігня, колєги! Ноколи не міг подумати що буду слухати штатку від голови Последний раз редактировалось Володимир; 15.06.2014 в 20:37. Причина: Добавлено сообщение |
22.06.2014, 00:04 | #3 |
Старейшина
Регистрация: 17.03.2007
Адрес: г. Золочев, Львовская обл.
Возраст: 46
Сообщений: 2,807
Вы сказали Спасибо: 94
Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
Репутация: 373
|
Re: minimal
Послухався поради "бувалих" і почистив піщалки від ферромагнітної рідини... В понеділок прослушка
|
22.06.2014, 00:35 | #5 |
Старейшина
Регистрация: 17.03.2007
Адрес: г. Золочев, Львовская обл.
Возраст: 46
Сообщений: 2,807
Вы сказали Спасибо: 94
Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
Репутация: 373
|
Re: minimal
|
22.06.2014, 00:43 | #6 |
Регистрация: 24.12.2009
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 1,062
Вы сказали Спасибо: 17
Поблагодарили 41 раз(а) в 29 сообщениях
Репутация: 188
|
Re: minimal
Все верно! К этому нужно прийти! Удовольствие нужно получать от музыки, а не в высушивании как оно играет
Достаточно добиться минимума, а не выдумывать максимум! |
23.06.2014, 18:51 | #12 |
Старейшина
Регистрация: 17.03.2007
Адрес: г. Золочев, Львовская обл.
Возраст: 46
Сообщений: 2,807
Вы сказали Спасибо: 94
Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
Репутация: 373
|
Re: minimal
Последний раз редактировалось Володимир; 23.06.2014 в 18:59. |
23.06.2014, 20:05 | #13 |
Регистрация: 20.08.2010
Адрес: Харьков
Сообщений: 314
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 63
|
Re: minimal
|
23.06.2014, 20:15 | #15 |
Старейшина
Регистрация: 17.03.2007
Адрес: г. Золочев, Львовская обл.
Возраст: 46
Сообщений: 2,807
Вы сказали Спасибо: 94
Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
Репутация: 373
|
Re: minimal
Я, до речі після того як послухав ті твітери вітчизняні, то для мене вже бренди якось не дуже мають значення, бо є критерій звучить-незвучить
|
23.06.2014, 21:40 | #16 |
Старейшина
Регистрация: 22.10.2010
Адрес: Васильевка (Запорожская обл.)
Возраст: 34
Сообщений: 4,174
Вы сказали Спасибо: 323
Поблагодарили 233 раз(а) в 189 сообщениях
Репутация: 919
|
Re: minimal
Вова а ты не хо потестить рыжие рено-ситроен пищалки? я бы дал)
они вроде как агонь, я даже ачх снимал (точнее Жека стереосмен) |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
Опции темы | |
Опции просмотра | |
|
|