|
NuWiki | Регистрация | Новые сообщения | Правила форума | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
Свои инсталляции SQ Хвастаемся, делимся опытом, мнениями и т.п. |
|
Опции темы | Опции просмотра |
14.07.2012, 23:58 | #1 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
Mersedes BENZ 124 coupe. Інсталяція в стилі "сток"
Я не часто пишу про свої роботи, здебільшого просто через брак часу. Але тут випадок особливий. По-перше, інсталяція в стилі "сток", які я дуже люблю. Погодьтесь, це круто, коли стоїть машина, вроді як в повністю заводському виконанні, а музику включаєш, і розумієш, що там зовсім не "штатка". По-друге, в проекті використано багато цікавих, а також унікальних рішень, деякі з них в застосуванні до автомобіля реалізовані напевно вперше, принаймні про таке раніше навіть не чув, не те, що не читав.
Отже. Цей Мерседес – автомобіль для душі. Власник його присутній на форумі під ніком Yura_Coupe. Добротно реставрований, мерседес-купе призваний дарувати задоволення таким, яким він був задуманий і виготовлений на заводі. Така ідеологія наклала відбиток і на майбутню аудіо систему – все обладнання повинне бути приховане під заводськими панелями, а те, що приховати не вдасться, повинно мати вигляд, ніби його теж придумали в Німеччині, в 90-х. В одній з тем, тут на форумі, про інстал в 124-их, Юрій сказав: "буду делать максимально приближенно к оригиналу в ущерб звуку". Вважаю, я повинен вибачитись перед ним за те, що не зовсім виконав це його техзавдання, зробити в ущерб звуку мені не вдалося Склад системи. Головний пристрій Becker GrandPrix 7995, твіком та стайлінгом якого займався Halin. Взагалі, Михаїл приклав руку до усієї апаратури, встановленої в даному автомобілі. Детальніше про модифікацію як цього конкретного Бекера, так і представника лінійки 47хх можна почитати за цим посиланням. Вибраний він не в останню чергу за зовнішній вигляд, що практично ідеально вписується в стильний і простий дизайн торпедо мерседеса. Але і не в останню чергу за потенціал в звучанні. Підсилювач фронтальної акустичної стистеми Helix A4 Competition, в якому вимкнуті вхідні каскади, замість них трудиться активний фазолінійний фільтр другого порядку (за попереднім задумом, надалі його довелось замінити на інший), сигнал з якого поступає одразу на вихідні каскади. Доопрацьовані також блок живлення, система стабілізації напруги. Знову ж, якщо комусь цікаво, тут тема Михаїла про твік підсилювачів Helix. Живиться фільтр безпосередньо від блоку живлення підсилювача. Підсилювач сабвуфера, Helix B2 Precision, про нього теж є згадка за вищенаведеним посиланням, перетворений фактично в моноблок. В ньому доопрацьований блок живлення, дросель на вході видалений і перенесений на вхід додатково виготовленої конденсаторної батареї, з системою плавного накопичення заряду при ввімкненні. Думаю, зрозуміло, навіщо це зроблено. Перероблені фільтри підсилювача. На одному операційнику зібраний фільтр високих частот (LPF), на іншому – плавний фазокоректор. Праворуч від кросовера конденсаторна батарея, а в глибині видніється і сам підсилювач. Ну і ще з активного обладнання – система ввімкнення підсилювачів. Оскільки в автомобілі тепер є конденсаторна батарея (хоч і не така велика, але з достатнім зарядом, щоб наробити якоїсь біди) реалізовано повне відключення живлення підсилювачів (разом із згаданою батареєю) від електромережі автомобіля при вимкненні головного пристрою. Зроблено це з допомогою авіаційного 100-амперного контактора (посріблені контакти для мінімального спаду напруги, система пониженого енергоспоживання в робочому стані, автоматичне вимкнення при падінні напруги нижче певного рівня, і так далі трам-пам-пам...). Також встановлено реле часу для синхронізації ввімкнення підсилювачів (часу для запуску A4 потрібно на декілька секунд більше, ніж для B2, а не дуже приємно, коли спочатку починає бумкати сабвуфер, і лише через декілька секунд до нього долучається фронт). І супресор для захисту апаратури від стрибків напруги. Спочатку високохудожнє фото самого контактора Зібрана на ньому схема: Надалі фотографії будуть змішані, частину порядною камерою зроблено, частину смартфоном, в робочому порядку. Акустика. Оскільки стиль інсталяції передбачав хіба мінімальні зміни інтер’єру, вибір був дуже обмеженим. В якості сч/вч-ланки було придбано Morel Integra 4”. В якості вуфера – Morel ADMW 6. Інтегра для встановлення в штатні місця на торпедо. Щоб встановити мідбаси, доведеться переробити двері, змінивши дизайн кишень, але в стилі, який повністю б гармоніював з заводським. Тобто, щоб виглядав так, ніби це дійсно заводське рішення. І сабвуферна головка, відома тут багатьом - Monacor SPH 250TC. В закритий ящик, розміщений під задньою поличкою. Далі буде... Добавлено через 1 час 40 минут Штатні місця для встановлення динаміків на торпедо, чесно кажучи, так собі, в акустичному смислі. Особливо ліве, динамік опиняється ніби в ямі, що не може не впливати на його звучання. Одночасно, динаміки стоять дещо під кутом, розвернуті в салон, тому ми отримуємо в точці прослуховування суму двох сигналів – прямого і відбитого від скла, який долітатиме з невеликим запізненням. Це те, з чим доведеться миритись, тобто з деяким розфокусуванням звукових образів у верхньому діапазоні сч, та на вч, і з імовірною невеликою прив’язкою до динаміків на певних частотах. З цим нічого не поробиш, міняти вигляд заводських панелей, навіть якщо цього потребують закони акустики, не передбачено техзавданням. Тому можна лише максимально наблизити динамік до штатного гриля. Заводський поролон під грилями, призваний захистити динаміки від пилюки, трохи „душив” їх, тому був замінений на акустично прозору тканину. Ще одна проблема, яку довелось тут вирішувати – ізоляція торпедо від вібрації, що передається від динаміків. Якщо цього не зробити, саме торпедо стає джерелом паразитних призвуків, забруднюючи звук. Заводське місце для динаміка в торпедо, без гриля, з уже заведеними акустичними кабелями: А це використана в процесі експериментів для визначення найбільш оптимального способу встановлення динаміків фанера Цікаво, що заводські кросовери Інтегри (другий порядок на сч і на вч) практично не потребували втручання. Проте коли справа дійшла до монтажу мідбасів, усі клопоти з Інтегрою видались дитячими забавками. Але спершу пару слів про закони, що невідпірно діють в житті. Вгадайте, якщо вам предстоїть ставити акустику в автомобіль, в якому вигляді він вам дістанеться: а) зроблена повна шумоізоляція, двері не чіпали; б) шумоізоляція всієї машини не робилась, двері запаковані по повній? Це вже двері, в значній мірі звільнені від зайвого. Всередині, поверх вібри було наклеєно домашню термоізоляцію, які кладуть під теплу підлогу. При чому виконавці були дуууже старанними, заклеїли кожен міліметр. День довелось потратити на відривання матеріалу, а потім відмивання розчинником гидотного клю... Брррр... Любі друзі! Кожен матеріал має своє застосування! Термоізоляції нічого робити всередині в дверях автомобіля! Крім того, внутрішня поверхня дверей була заклеєна спленом, чи то ізолоном. Що таке віддерти цей матеріал розказувати не буду, можете самі спробувати. Продовжу. В дверях ніяких місць під динаміки німці не передбачили. Але це як раз не так страшно. Звичайно, довелось багато часу потратити на примірки і все таке. Бо сім раз відміряй, один раз відрізай. Місце в дверях під динаміки підготовлено, майбутні подіуми будуть кріпитись з допомогою шести болтів, в клепальні гайки, які видно на попередньому фото. Примірка основи подіума. Юрій дуже доречно привіз зайву стару карту, яку можна було пустити в розхід для експериментів. Процес узгодження майбутнього дизайну кишені і гриля. Проте це столярка. Справжні проблеми вилізли потім – самі двері виявились просто надзвичайно проблемними в якості акустичного оформлення. Конструкція їх така, що, як видно на попередніх фото, встановити мідбаси можна лише в передньому нижньому куті, вирізавши отвір в обшивці і металі під нею. В цьому місці проходить силова частина нижньої завіси, але вдалось викрутитись, її частина залишилась на місці, продовжуючи забезпечувати достатню жорсткість точкам кріплення дверей. Майбутній подіум внутрішній, тобто буде захований під картою, максимальних розмірів, наскільки дозволяла нова форма кишені, зовнішній вигляд якої, узгоджений після тривалих перемовин з Юрієм, у якого було своє чітке уявлення про її майбутній дизайн, не давав можливості зробити хоч якийсь доворот, і взагалі накладав дуже багато обмежень. Довелось працювати в надзвичайно тісних умовах, ззаду від магніта до опущеного скла менше сантиметра, спереду, від дифузора до гриля теж, праворуч/ліворуч/вверх/вниз ні на міліметр, тому що або склопідйомник, або силова конструкція, зрізати яку не можна, пострадає міцність дверей, або виходимо за межі кишені, а переробляти всю карту не передбачено, або не буде місця, щоб карта стала на місце, нагадаю, що в цьому автомобілі вона кріпиться не пістонами, а гачками, притуляємо її до дверей, гачки потрапляють в свої отвори, а тоді на пару сантиметрім зсуваємо карту вниз. Але нічого, це не перша робота, коли, здавалось би, ще пару міліметрів, і нічого не вийшло б. Тому вийшло. Звичайно, якщо б ішлося про типове встановлення динаміків, цих усіх проблем не виникло б, їх можна було помістити, навіть практично не збільшуючи кишеню в розмірах в місці встановлення. Але тоді ми отримуємо весь букет проблем з передачею вібрації на двері, що автоматично призводить до типових проблем дверних інсталяцій – двері „співають своїх пісень”. Очевидно, що дверям зроблено акустичну підготовку, очевидно, що в місці кріплення динаміка, як і в інших критичних місцях, встановлені розпорки, напів-нерв'юри, щоб усунути вібрацію самих дверних конструкцій. Навіть не пишу про це детально, бо це річ тривіальна і усім зрозуміла. Хоча в даному автомобілі надзвичайно важка в реалізації, тому що скло опускається майже до самого дна дверей, і самі двері досить плиткі, не розженешся. Проте в даному випадку це все виявилось навіть не половина справи. Тому що після першого ввімкнення причини занепасти духом появились серйозні – стояк. Класичний. Двері загуділи так, що музики за цим гудінням чути не було, заміри показали горби +10...+12 дБ. На 140-150 Гц, на 240...280 Гц, на чотириста з копійками... А ми то планували частоту розділу нч/сч 170 Гц і другі порядки. Можете самі пожахатись. Знято амплітодно-частотним характеріографом на свіп-тоні. Хоча є і добра новина – від 40 до 110 Гц все просто в шоколаді. Це все конструкція дверей – прямокутна, з паралельними протилежними стінками. Я з таким уже зустрічався, в дверях свого автомобіля (старенький хетч-бек 3-дверка) і ще деяких, з подібною геометрією. Після акустичних замірів поміряв розміри, підрахував за нехитрою формулкою, і стало зрозуміло, що маємо стоячі хвилі повздовжню, вертикальну, і їх гармоніки. Треба щось робити. Звичайно в типових комерційних проектах такі проблеми вирішують з допомогою параметричного еквалайзера, режекторного фільтра, саме тому існує така любов до процесорних головних пристроїв. Час – гроші. Пару хвилин ручки покрутити і готово. Але. Це – боротьба з наслідками, а не з причинами. Тобто горб в такий спосіб можна забрати, але гулкий характер звуку залишиться, і від прив’язки до дверей теж позбутися не вдасться. Тому це не наш спосіб. І тут, перше ніж щось міняти апаратно, я, так би мовити, відірвався по повній в спробі побороти ці внутрішні дверні стояки. Моди мені вже снились. Обкладання поверхні дверей яєчними лотками, поглинаючими поверхнями, „лінзи Френеля” (в лапках, бо вони ні разу не лінзи Френеля), перегородки – перепробував все, що можна, що міг придумати сам, про що писалося іншими. Результат підтверджував замірами, тобто, не на слух. Так от, висновок наступний: ефективних засобів боротьби зі стоячими хвилями, які виникають всередині в дверях немає. В кімнаті з ними боротись можна, але в дверях... Можливо, справа в тонких стінках... Якщо у когось є думки з цього приводу, можна обговорити. Ну, але якщо ми не можемо здолати гору, ми можемо її обійти. Для цього потрібно поміняти кросовери, що відповідають за поділ між мідбасами і серединками. По-перше, потрібна інша частота розділу, нижче, по-друге, крутіші порядки зрізу. І на щастя, у Halin-а виявився в запасі фазокогерентний фільтр 4-го порядку, розроблений ним колись для такого ж, як у нас з ним підсилювача Бекер, але та інсталяція відмінилась. Можна сказати, повезло, тому що комплектуючих іноді доводиться чекати і місяць, і більше. А тут готовий фільтр, один з найкращих серед існуючих, тільки переробити його на іншу частоту. При чому самий наворочений з тих, які робив Михаїл, з можливістю міняти добротність, тобто можна, в разі потреби, на частоті розділу зробити горб, або провал. Дуже доречно в нашому випадку мати такий інструмент. Отже, тепер частота розділу 110 Гц, крутизна спаду за зоною пропускання – 24 дб/окт, цим вдалося повністю вивести зі звукового діапазону, що відтворюють мідбаси, усі проблемні „горбаті” ділянки. Були деякі побоювання, що 110 Гц низькувато для Інтегри, але крутизна зрізу зробила своє, навіть на максимальній гучності системи динаміки не перевантажуються. Це була повна перемога. Але ще залишалось подолати окремі осередки супротиву Для покращення контролю вуферів, і до АДМВ, і до Інтегри довелось причепити кола Цобеля. А також і до твітерів згодом, але це вже для вирівнювання їх фазових характеристик. Взагалі, автомобільні Морель без Цобеля живуть важко і неохоче. Великі котушки, з великою індуктивністю. Вони, звичайно, мають здатність переварити значну підведену потужність, видавши її в звуковому діапазоні неспотвореною, але і плата за це відповідна – заставити їх звучати добре зовсім не легко. Далі буде... Последний раз редактировалось Рост ®; 15.07.2012 в 01:39. Причина: Добавлено сообщение |
15.07.2012, 02:17 | #2 |
Старейшина
Регистрация: 16.03.2009
Адрес: Киев
Сообщений: 2,301
Вы сказали Спасибо: 306
Поблагодарили 565 раз(а) в 236 сообщениях
Репутация: 1023
|
Re: Mersedes BENZ 124 coupe. Інсталяція в стилі "сток"
(... у меня плюсомёт перегрелся, пока не остынет - не плюсует пока.)
Спасибо, интересно! ждём продолжения! |
15.07.2012, 12:34 | #3 |
Старейшина
Регистрация: 28.02.2010
Адрес: возле Киева
Возраст: 38
Сообщений: 1,498
Вы сказали Спасибо: 25
Поблагодарили 66 раз(а) в 53 сообщениях
Репутация: 239
|
Re: Mersedes BENZ 124 coupe. Інсталяція в стилі "сток"
....интересно продолжение, т.к. данный автомобиль знаю со многими ньюансами, интересно пути решения!, уже есть так сказать замечания, правда они уже неактуальны (как говорится после драки руками не машут!)...плюсую и жду продолжения... |
15.07.2012, 16:12 | #4 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
Re: Mersedes BENZ 124 coupe. Інсталяція в стилі "сток"
Потихеньку продовжуєм.
Двері всередині уже готові: Примірка з уже рідною картою: Паралельно з цим перероблялися кишені дверних карт. Основа нових форм виготовлена зі скловолокна: Потім з допомогою поліефірної шпатлівки зі скловолокном, шкурки і терпіння надавалось їм потрібного вигляду. Це перші прикидки: І вже ближче до кінцевої форми: Готуємо місце під гриль, і зроблено отвір. якщо ви думаєте, що тут нарешті обійшлося без проблем, ви помиляєтесь. Основна була в грилях. Ізначально я планував взяти лист перфорації, вирізати кусок потрібної форми і перетягнути все акустично прозорою тканиною. Ну, це я спрощено розказую, звичайно. Виявилось, що Юрій має знайомого, який, маючи в своєму розпорядженні різні металообробні станки, брався виготовити будь-яку перфорацію. Але. Спочатку мені були доставлені перфоровані листи, які пресувались на холодно, відповідно метал розтягнувся і став як море в бурю, весь в хвилях. Я спробував якось їх порівняти, але усугубляло проблему те, що метал використаний – нержавійка. Поки я займався стуканням молотка по металу, в Києві спробувати видавити гриль не з листа товщиною 0,8, а з міліметрового. І вроді як його не кривить. Тоді я виготовив і надіслав до Києва шаблон, за яким мали на місці зробити готові грилі, потрібної форми... Не знаю, чому Юра так захопився цією ідеєю виготовлення грилів в Києві (він дуже наполягав), але... Два з половиною місяці машина стояла в очікуванні. Нарешті радісний голос Юри в телефоні – готово, надсилаю... Повірте, сльози заважали говорити. Мало того, що на перфорацію наварили рамку, і стик між ними явно проявився би на акустично прозорій тканині, так ще й грилі виявились виготовлені не за надісланим шаблоном, їх сторони були не паралельні до стінок кишені. Що робити? Купувати на і-бею перфорований лист – займе мінімум декілька тижнів часу... І тоді я взяв лист міліметрового металу, дрельку, шаблон, і насверлив грилі вручну. Це зайняло тиждень, перший пішов легше, але з другим довелось помучитись. Кожен отвір треба просверлити, потім зенкуванням з обох боків кожного отвору зняти фаску, щоб, залиті фарбою, краї набули округлої форми, вирівняти, зробити шпилькові кріплення (вкрутив гвинти з головками впотай, потім зовнішню поверхню прошпаклював і відшліфував). Ліворуч київський гриль, праворуч мій, так би мовити, повний хенд-мейд. Різницю в формі і розмірах видно неозброєним оком. Це примірка по місцю: І, зрештою, готовий гриль: Все, зараз завершую, треба їхати. На затравку, пару фото готових грилів, вклеєних в кишені. |
15.07.2012, 18:37 | #6 |
Старейшина
Регистрация: 17.03.2007
Адрес: г. Золочев, Львовская обл.
Возраст: 46
Сообщений: 2,807
Вы сказали Спасибо: 94
Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
Репутация: 373
|
Re: Mersedes BENZ 124 coupe. Інсталяція в стилі "сток"
|
15.07.2012, 20:14 | #7 |
Регистрация: 01.01.2012
Адрес: Івано-Франківськ (Тернопіль)
Возраст: 36
Сообщений: 491
Вы сказали Спасибо: 17
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 57
|
Re: Mersedes BENZ 124 coupe. Інсталяція в стилі "сток"
якось я давненько заїжджав до Роста й бачив того мерса.... поцікавився за лінійки.... Тепер бачу саму роботу!
|
15.07.2012, 22:03 | #8 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
Re: Mersedes BENZ 124 coupe. Інсталяція в стилі "сток"
Далі.
Як бачите з фотографій, гриль після пофарбування перетягнутий акустично прозорою тканиною. Тканина Монакор, вибрана через те, що її фактура в значній мірі подібна на вигляд штатних грилів Мерседеса. Труднощі теж були з вибором матеріалу для перетяжки кишені. Справа в тому, що такі автомобілі не дуже вже хтось перешиває, тому в жодного з майстрів Львова шкірзамінника, який би повторював фактуру штатного вініла не виявилось. Були в залишку коричневий і сірий. Чорного нема і не буде. Спробував пошукати по Україні, всюди така ж відповідь. Але Юрію в Києві таки трапився шкірзамінник, що нагадував фактурою мерседесівський, на ньому і зупинились. Правда, він виявився надзвичайно капризним в роботі, варто його лише трошки потягнути, як одразу морщиться, тому з мене не сім, а всі двадцять сім потів зійшло, поки кишені набули завершального вигляду. От декілька робочих фото готових карт: Дуже гарно дивляться при закритих дверях (тільки на фото пластикова деталь кік-панелі ще не закріплена): Мушу сказати, що всі, хто приходив послухати автомобіль, на двері не звертали уваги. В тому смислі, що вважали, що це такі заводські двері, і що на них дивитись. Що ж, при такому стилі інсталяції це, властиво, найвища похвала. А знаєте навіщо в кишені оце віконце? Воно є лише на лівій кишені, і лише в купе і кабріолетах. Виявляється, згідно з ідеологією використання цих автомобілів, тобто, як машин вихідного дня, щоб власник ненароком не забув коли проходити наступний техогляд, в цьому місці, в кишені, в спеціальному пазу, лежить сервісна книжка. І через це віконце видно помітку з терміном проходження ТО. От вже прагматичні німці! Добавлено через 49 минут Підсилювачі. Для розміщення підсилювачів, в багажнику, одразу перед баком було виготовлено платформу. Це тестове збирання, чи все стає на свої місця. Зліва зверху видно ще поки що фазолінійний фільтр. Після заміни на фазокогерентний це місце виглядає так: Взагалі вся апаратура помістилась дуже вдало, відкусивши від багажника по глибині від сили сантиметрів 8-9. Сабвуфер. Знову ж, автентичність вносить свої вимоги. В результаті народився корпус „закритий ящик”, плоский, наскільки можна було з акустичної точки зору, під задньою поличкою. Динамік дивиться вверх через отвір в поличці, але дивиться він в кришку аптечки, яку треба ще перетворити в гриль. Перші примірки: Отвір під динамік з салону: Ну а в кінцевому вигляді, перед встановленням гриля, все виглядало так: Ця вставка довкола динаміка прикриває шість болтів, якими кріпиться ящик сабвуфера до полички довкола динаміка. Встановлена чисто з естетичних міркувань. Взагалі сабвуфер кріпиться на 13 болтів, М8 та М6. Крім згаданих ще по два з кожного краю полички, прикриті штатними грилями штатної задньої акустики. А з боку багажника теж два з обох країв, і один по центру, під плафоном освітлення. З боку багажного відділення все тепер виглядає так - зверху фрагмент сабвуфера, ззаду фальш-панель, що прикриває всю апаратуру: І загальний вигляд: Знову ж, згідно з вимогою, щоб все виглядало так, ніби на заводі зроблено, закрито наглухо і в гармонії з лініями обшивки багажника. Далі був гриль. В нього мала перетворитись кришка, що прикривала на задній поличці аптечку. Проблема, що стосувалась грилів фронту, в тій же мірі стосувалась сабвуферного. Але при одній думці про необхідність насверлити ще й його мене кидало в дрож, тому покрутивши в руках існуючий, придумав, як його привести до порядку. Для цього довелось його розпиляти, попросити зварювальника, що працює по сусідству, щоб все зварив потрібним чином. Після цього гриль виглядав так: Перфорація тепер запідлице з рамкою, залишилось гриль порівняти (його прохи повело під час зварювання, часу конструювати стапелі не було). Це після вирівнювання і попереднього шліфування: Примірювання до кишені, в якій уже вирізано отвір: І нарешті гриль перетягнутий акустично прозорою тканиною ліворуч, і змонтований в кришку праворуч: Остаточний вигляд: Далі таки ще буде... Последний раз редактировалось Рост ®; 15.07.2012 в 22:57. Причина: Добавлено сообщение |
16.07.2012, 23:44 | #9 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
Re: Mersedes BENZ 124 coupe. Інсталяція в стилі "сток"
Декілька фотографій, які так люблять на цьому форумі - дротики
Міжблочники, які ідуть на кінцеві каскади підсилювача А4, Атлас, саме ці тюльпани і дротики відповідають за надзвичайну роздільчу здатність системи і чистоту звучання (ги-ги )... Якщо відкинути жарти, то крім ціх проявів фетишизму, уся проводка системи виконана на кабелях "Одескабель" - силова, акустична, міжблочники. Лінійні кабелі - сплетені в косичку одескабелівські 0,5 кв. мм. Тюльпани Нойтрік: Також на фото видно ще не припаяні і не заізольовані/захищені кінці ремоута (голубий дротик 1,5 кв. мм) і землі головного пристрою (коричневий, 4 кв. мм), який веде до точки заземлення усієї апаратури. Це тримач запобіжника і кабель живлення 35 кв. мм, цілком достатнього перерізу для вибраної апаратури. Міжблочні кабелі, їх 3, два приєднані до фронтальних виходів головного пристрою, один до сабвуферного виходу, вкладені в спільну гофру, захищену зверху ще й тканинною ізоляційною стрічкою, паралельно з акустичними кабелями, проходять лівим бортом, частково в штатному коробі, частково поруч з ним, в багажник. Усі силові кабелі, основний живлення, ремоут та земля головного пристрою, проходять правим бортом, в штатному коробі, до контактора і точки заземлення. Це те, що до звуку має вельми опосередковане відношення, але незмінно притягує, я б сказав, надмірну увагу Надмірну, тому що не дротики звук роблять. |
16.07.2012, 23:54 | #10 |
Регистрация: 15.01.2010
Адрес: Киев
Сообщений: 1,608
Вы сказали Спасибо: 26
Поблагодарили 26 раз(а) в 16 сообщениях
Репутация: 401
|
Re: Mersedes BENZ 124 coupe. Інсталяція в стилі "сток"
А чем усиливал саму полку, а точнее после прореза задней полки усиление делал.
Просто как минимум рекомендую довавить пару ребер жосткости дабы задняя полка не начала выкручиватся и крышка багажника не достала до заднего стекла. не однократно встречал, когда иза отверстия в полке крышка достает до заднего стекла. Просто для заметки. Инстал класс. Хорошо потрудился. |
17.07.2012, 00:11 | #11 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
Re: Mersedes BENZ 124 coupe. Інсталяція в стилі "сток"
Ну а тепер про те, що вийшло.
Вдалось добитися побудови цілісної звукової картинки, коли при прослуховуванні не звертаєш увагу на окремі компоненти системи, мідбаси, твітери, їх просто не помічаєш. Вдалось, з допомогою роботи над дверима та місцями встановлення динаміків добитись повного мовчання дверей. Увесь бас лунає спереду, з лобового скла, чи з капоту, залежно, як зроблений запис. Думаю, тут відпишеться Володимир, який проявив значний інтерес до цього проекту і поділиться своїми враженнями. Бо вони були яскравими, особливо по відношенню до цього моменту Вдалось добитись дуже хорошої чистоти в звучанні, коли чітко промальовуються звукові образи в просторі, і добре чути сам простір між ними. Тут, вважаю, заслуга на половину Михаїла, який чудово підготував апаратуру, а друга половина за використаним мною способом монтажу акустичних систем. Сабвуфер теж дуже непогано тонально і тембрально "зіспівався" з фронтом. До деяких огріхів можна віднести певне розфокусування переднього центрального образу при наявності, наприклад, в вокалі, великої кількості сибілянтів. Але, як я уже зазначав раніше, цьому причиною є монтаж сч/вч динаміків таким чином, що в точку прослуховування потраплає як прямий, так і відбитий від лобового скла звук. Змінити це, не виходячи за межі техзавдання, не було можливості. Звучання в цілому комфортне, нічого не заважає, слухати машину хочеться. На цьому опис завершую, якщо є запитання, по змозі відповім. Добавлено через 8 минут Основні силові ребра жорсткості полички не зачеплено, вирізано частину плоскої поверхні. Достатньою компенсацією цього є сам корпус сабвуфера, дуже надійно прикручений до цієї полички. Последний раз редактировалось Рост ®; 17.07.2012 в 00:19. Причина: Добавлено сообщение |
17.07.2012, 08:34 | #12 |
Старейшина
Регистрация: 17.03.2007
Адрес: г. Золочев, Львовская обл.
Возраст: 46
Сообщений: 2,807
Вы сказали Спасибо: 94
Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
Репутация: 373
|
Re: Mersedes BENZ 124 coupe. Інсталяція в стилі "сток"
Таки так, не скрию того що від почутого в Мерседесі я був у захваті. В першу чергу зразу зауважив що звук був абсолютно відірваний від динміків, і особливо мідбас, що не є властиво дверній установці, принаймі мені такого ще не вдавалось чути, завжди в усіх дверних установках чулись огріхи і бодай хоч дрібні і непомітні але резонанси... в Ростиковому інсталі цього не було, таки недарма він так довго ті двері робив. і краї сцени якби не загинаються по краях, що також неодноразово чув з динаміками в дверях. Отже з глибиною і відстанню до сцени та шириною тут все шоколадно. Дуже чітка прорисовка кожного інструменту все настільки живо що аж плакати хочеться від того що в мене так не грає то якось так воно звучить що описати не можу... післязвуччя в рояля такі шо огого...
Тоналка на місці, хоча на мій смак я би рівень ВЧ там трошки підняв: на треку з кан-каном трикутник надто тьмяний... ну то таке. На момент прослуховування саб ше трошки лажав, хоч і в мене не получилась любов з монакорівським сабом, в Мерсі він звучав класно... Окрема розмова про прослуховування РОКу! Ех ото воно звучало, такий драйв відчувався що аж настрій піднімався, дійсно вразило! Я ще Роску говорив щоб демонстрацію клієнту починав з рок музики. Китаяна чи то японка не гундосила, співала чисто, що також було приємно... З мінусів таки ненадто ше вилизана сабова ланка на час мого прослуховування, ну і не люблю я той сабік монакор ну і центральний образ таки розвалювався, але тут вже нічо не поробиш. В цілому проект вважаю надзвичайно вдалим, а за двері Росту окремо міцно тисну руку! |
17.07.2012, 08:40 | #13 |
Старейшина
Регистрация: 28.02.2010
Адрес: возле Киева
Возраст: 38
Сообщений: 1,498
Вы сказали Спасибо: 25
Поблагодарили 66 раз(а) в 53 сообщениях
Репутация: 239
|
Re: Mersedes BENZ 124 coupe. Інсталяція в стилі "сток"
Подиум к металлу прикручеваеися когда карта стоит на своем месте?
|
17.07.2012, 09:42 | #14 |
Регистрация: 27.01.2011
Адрес: Киев
Сообщений: 17
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 2
|
Re: Mersedes BENZ 124 coupe. Інсталяція в стилі "сток"
Ростиставу дуже вдячний за інстал. Я дійсно отримав саме те, що хотів. Все дійсно виглядає так, наче там завжди і стояло, чого я і прагнув досягнути. Михайлові дуже вдячний за твік Becker'у та за зміну кольору підсвітки в ньому, адже це дуже нетривіальне завдання і наразі мені відомо максимум 1-2 аналогічні проекти. За підсилювачі окрема подяка! Наразі займаюся тим, що треба вирішити проблему із повною відсутністю якісних дисків, адже на радіо чи mp3 система не розкривається... Після того, як відмию авто після тривалої стоянки, зроблю якісні фото встановлених компонентів і викладу сюди. Додам що орієнтиром того, що і як має виглядати, був цей проект: http://kay-71.narod.ru/W124Carlsson.html Але в седані все значно простіше, адже кишені дверних карт не потребують переробки, місця достатньо для встановлення динаміків. А от в купе кишені іншої форми і переробити їх так, щоб не порушити дизайну інтер'єру - зовсім не проста задача! |
17.07.2012, 10:41 | #15 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
Re: Mersedes BENZ 124 coupe. Інсталяція в стилі "сток"
Про кріплення.
Подіум прикручений до металу дверей шістьма гвинтами (щоб не було плутанини в термінології, гвинт - це такий болт з головкою впотай, як у самонаріза ), в клепальні гайки. Вище я фото наводив. Жорсткості цьому місцю (крім того, що це кут тверей) додають дві потужні розпорки і пів-нерв'юра з середини. Карта надягається зверху, заводським способом, крім одного - замість гачка в передньому-нижньому куті там тепер пістон (можна використовувати дверні від Мазди, тільки не базарні): Добавлено через 11 минут Юрію теж хочу окремо подякувати за розуміння того, що для хорошого результату потрібен час, і цей час він мені надав, не діймаючи телефонними дзвінками "ну коли вже?" Подякувати за довіру, адже потрібна певна сміливість, пригнати свій улюблений автомобіль за 500 кілометрів до незнайомої людини і залишити його там на тривалий час. Теж надіюсь, що довіру цю я виправдав. Удачі! Последний раз редактировалось Рост ®; 17.07.2012 в 10:53. Причина: Добавлено сообщение |
17.07.2012, 13:59 | #16 |
Регистрация: 25.11.2010
Адрес: Sun-Frankivsk
Сообщений: 599
Вы сказали Спасибо: 88
Поблагодарили 39 раз(а) в 27 сообщениях
Репутация: 135
|
Re: Mersedes BENZ 124 coupe. Інсталяція в стилі "сток"
Хороша робота!
Мені особисто дуже подобаються інтсаляції в стилі СТОК. Доречі, хотів запитати якраз, а скільки часу пішло на цей інстал? |
17.07.2012, 14:08 | #17 |
Старейшина
Регистрация: 22.10.2010
Адрес: Васильевка (Запорожская обл.)
Возраст: 34
Сообщений: 4,174
Вы сказали Спасибо: 323
Поблагодарили 233 раз(а) в 189 сообщениях
Репутация: 919
|
Re: Mersedes BENZ 124 coupe. Інсталяція в стилі "сток"
ПС: спасибо, приятно перечитывать новости. Добавлено через 19 минут Добавлено через 39 минут Рост ®, а более подробное описание проделанной работы над дверью, технологии (хотя бы поверхностно) и материалы можно озвучить? Последний раз редактировалось K.O.S.; 17.07.2012 в 14:47. Причина: Добавлено сообщение |
17.07.2012, 17:43 | #18 |
Старейшина
Регистрация: 28.02.2010
Адрес: возле Киева
Возраст: 38
Сообщений: 1,498
Вы сказали Спасибо: 25
Поблагодарили 66 раз(а) в 53 сообщениях
Репутация: 239
|
Re: Mersedes BENZ 124 coupe. Інсталяція в стилі "сток"
Добавлено через 6 минут Последний раз редактировалось Сёма; 17.07.2012 в 17:49. Причина: Добавлено сообщение |
17.07.2012, 21:57 | #19 |
Регистрация: 27.01.2011
Адрес: Киев
Сообщений: 17
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 2
|
Re: Mersedes BENZ 124 coupe. Інсталяція в стилі "сток"
|
19.07.2012, 18:03 | #20 |
Регистрация: 13.04.2009
Адрес: Днепропетровск
Возраст: 45
Сообщений: 52
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 2 раз(а) в 1 сообщении
Репутация: 18
|
Re: Mersedes BENZ 124 coupe. Інсталяція в стилі "сток"
|
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
Опции темы | |
Опции просмотра | |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
(1DIN) Becker Mersedes-Benz BE4716 | cmaxik | Автомагнитолы и автомультимедия | 1 | 10.12.2013 14:58 |
По поводу безграммотности, "олбанского языка" или "падонкафскаго юмара" на форуме.. | Cobox | О форуме | 11 | 28.11.2012 14:11 |
Идеи по замене штатных сеток в стиле "полный сток" | Каток | Практические уроки, технологии и материалы | 24 | 30.10.2011 10:44 |
Идеи по замене штатных сеток в стиле "полный сток" | Каток | Избранное - практика | 0 | 21.02.2011 13:51 |
Где грань между "барахолкой" и "рекламой"? | muztank | О форуме | 16 | 07.12.2009 17:54 |