|
Коммерческие инсталляции Инсталляции, выполненные на коммерческой основе. Похвастаться, предложить свои услуги... |
|
Опции темы | Опции просмотра |
|
15.04.2010, 23:28 | #1 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
Логан - зовсім просто, як виявляється, не завжди погано.
"Видите, Шура, что можно сделать из обычной швейной машинки Зингера!"
Недавно я телефонував своєму знайомому, якого давно не бачив. Ну і поцікавився, чи ще відчувається криза в його галузі, на що він мені відповів: "Знаєш, криза не минула, ми просто до неї звикли". Тобто з грошима в багатьох туго, але життя продовжується і треба щось робити, а оскільки з грошовими знаками таки туго, то робити доводиться низькоб'юджетне, але ж поганого теж не хочеться. А тут довелось зробити інсталяцію в один автомобіль, яка видалась мені досить показовою, тому вирішив поділитися з тими, кого криза придушила, але не роздавила Значить, вводні. Є Дачія Логан, є Blaupunkt Bremen, трохи б/у, куплений за моєю порадою, і є акустична система в складі мідбаса і твітера Helix Precision, P206 та P1. Вирішили обійтись без підсилювача, і думати про нього, якщо хіба вже все буде зовсім зле. Очевидні речі я буду пропускати, тобто, куди і як підключати живлення головного пристрою і тому подібні нюанси, які відносяться до базових понять. З чим є проблема в автомобілі завжди, а в Логані і подавно - це з місцем встановлення мідбасових динаміків, тобто, з дверима. А проблема тому, що з дверей, конструкції з тонкої бляхи, потрібно зробити акустичне оформлення для мідбаса, при чому таке, щоб коли звучатиме динамік, двері мовчали. Повністю. Якщо цього не досягнути, то, скажімо, бас-бочка буде звучати не там, далеко, де вона звикло стоїть, в задніх рядах оркестру, а прямо у вас в салоні, ще й відзвуки будуть від дверей лунати. І середньочастотні призвуки, чи брязчання обшивки теж порушуватиме фокусування образів. Тому акустична підготовка дверей - це те, на чому не економиться. При чому це не означає бездумного наклеювання якомога товстішого матеріалу, ще й в пару шарів, бо після такої роботи неминуче виникне тема. яку я бачив колись в Синій конфі, про "перешумлені двері", які гудуть. Це внутрішня фільонка дверей: масивний і дуже жорсткий подіум під динамік, закриті жорстким, але глухим матеріалом технологічні вікна, все закатало віброізоляцією СТП М1. Так, не М2, не Бімасти і т.п. Знимок подіума - двадцятка фанера, посадочне місце під динамік у вигляді кільця, яке можна довільно закріпити і повертати під потрібним кутом в процесі виставляння кутів довороту, а потім в потрібному положенні можна все добре зашпаклювати двокомпонентною шпатлівкою - вона і важка, і надійно тримається. Ну і ззовні видно скошене кільце, в яке міцно впреться карта дверей, через ущільнювач Бітопласт. Зовнішня фільонка повинна бути зроблена так, щоб на відзвук вона була глухою, але при постукуванні не гуділа. Ну і, само собою, не коливалась, тобто, щоб коли в неї впертись рукою, вона не прогиналась. Досягається цього різними способами, часто доводиться вигадувати щось нове, ну але це і добавляє інтересу в процес роботи. Карти дверей теж потрібно закатати віброізоляцією М1, щоб пластик теж став глухим, коли по ньому постукують. Не Бітопластом, не спленом! Штатні грилі в Логані не придатні для використання в хоч якійсь людській системі, надто вони густі. Бажано їх поміняти на металічні, але теж не дешеву сітку, яка буде зв'якати, а на щось порядніше. Ну і, звісно, завжди приємно, коли все буде зроблено красиво, навіть якщо це потягне більші матеріальні затрати, тому що разова економія - це добре, але потім же кожен день дивитися на плоди цієї економії доведеться. А наше життя складається от з таких дрібниць, тому вони мають дарувати приємні враження. Трохи про електрику. Оскільки фронт під'єднаний до не надто потужних внутрішніх підсилювачів головного пристрою, тому, щоб не втрачати потужність, вибрана схема підключення поканальна, мідбаси до тилових каналів, твітери до фронтальних, з пасивною фільтрацією. Чому не використано вбудований кросовер Бремена? Тому, що ввімкнення будь-якої цифрової обробки, будь то ДСП, кросовери, чи навіть параметричний еквалайзер - все призводить до відчутного погіршення якості звучання. До речі, як то кажуть, нема нічого поганого, щоб на добре не вийшло - відсутність зовнішнього підсилювача полегшує фазове зведення, тому що в тракт не додається купа зовсім не найдорожчих операційників, прохідних конденсаторів і всякого іншого добра Фотографій стійок з твітерами ще не зробив, бо замовлена алькантара застряла на кордоні, хоча мала приїхати ще минулого тижня. Як тільки дороблю, одразу сюди викладу. Враження. Перше - мене вразив Бремен здатністю дуже непогано, без значних нелінійних спотворень навіть на пристойній гучності звучати через свій внутрішній підсилювач. Друге - мене вразив Логан, в якому по-перше можна зробити двері так, що вони реально будуть мовчати, не дивлячись на попередні не дуже позитивні враження, оскільки і метал тонкий, і взагалі вся конструкція ну не те, щоб зовсім ходуном ходила, але таки не фонтан. Ну і вибудовується звукова картина дуже непогано. До речі, якщо серед львів'ян чи гостей нашого міста є бажаючі послухати машину, то телефонуйте, в найближчі дні, думаю, це можна організувати. |
15.04.2010, 23:54 | #3 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
Перші порядки + л-пад на твітер і цобель на мідбас. В якомусь подібному наступному проекті є бажання спробувати другий порядок на мідбас в силу деяких міркувань, але тут вже переробляти не буду, бо і так дуже не зле, та й часу нема. |
16.04.2010, 00:39 | #5 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
Так, при пасивній поканалці можна твітери приглушити федером. Але л-пад же не просто приглушує, правда? |
16.04.2010, 19:26 | #7 |
Старейшина
Регистрация: 17.03.2007
Адрес: г. Золочев, Львовская обл.
Возраст: 46
Сообщений: 2,807
Вы сказали Спасибо: 94
Поблагодарили 84 раз(а) в 65 сообщениях
Репутация: 373
|
Ну двері підготовлені Ростом вище всяких похвал |
18.04.2010, 00:24 | #8 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
Текс, доробив ще пару фоток, які викладую.
Голова: Стійки лобового скла, перероблені під встановлення твітерів, перетягнуті алькантарою, тобто її аналогом, матеріалом Бітвін: |
05.06.2010, 20:20 | #11 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
Що ж, в руки до доктора Халіна потрапив Бремен, з цього, власне, Логана.
Стало зрозуміло, де ховається хороше звучання. В апараті є розгалужена цифрова частина, очевидно, оскільки він процесорний, далі ЦАП, після якого сигнал одразу йде на підсилювач. Тобто, ніякого вихлопу, попередніх каскадів - просто мрія аудіофіла Чому так гарно зводиться фазово - одна з причин - всього один (тракт то короткий) прохідний конденсатор. Правда, керамічний. Це перше поле для вдосконалення. І місця достатньо. Живлення теж хороше, грамотне, з синхронізацією(!). І тут теж можна трошки добавити конденсаторів. Хороший апарат. |
13.06.2010, 21:13 | #13 |
Старейшина
Регистрация: 12.04.2007
Адрес: Львов
Сообщений: 553
Вы сказали Спасибо: 15
Поблагодарили 106 раз(а) в 41 сообщениях
Репутация: 272
|
Аппарат попал мне в руки, собственно из-за поломки механизма, который двигает лицевую панель для заправки СД диска... и просьбы посмотреть что там можно улучшить. Схемы на аппарат у меня нет, доработка ограничена финансами, поэтому буду краток: Питание и вся система контроля ав. режимов и включения сделана на L5953, декодер МР3 сделан на STA016A, выходной усилитель на TDA7386, после ЦАПов все таки стоят ОУ MC33078 и MC33079.... По поводу ремонта механизьма: Сломался пластмассовый штырёк на шестеренке, на который должна защелкиваться тяга... скорее всего механизм продается только целиком со всеми тремя шестеренками: http://photofile.ru/users/halin/3832...76/full_image/ Сверлим отверстие на 2,5 мм: http://photofile.ru/users/halin/3832...93/full_image/ Берем винтик на 2,5 с потайной головкой, паяльником вплавляем впотай в шестеренку (шестеренка это позволяет - толщина её почти 1,5 мм), далее одеваем на винтик тягу....шайбочку и закручиваем гаечкой, которую контрим краской: http://photofile.ru/users/halin/3832...08/full_image/ Конденсатор, который стоит рядом с механизмом надо поставить другой, с меньшим диаметром, иначе гаечка будет в него упираться... Далее заменил следующие конденсаторы на вот такие номиналы: http://photofile.ru/users/halin/3832...59/full_image/ Естественно ставил по питанию все как можно с меньшим ESR - ELNA, ECAP Matsushita (Panasonic) FC, Samwha WB и на 4700,0 поставил CapXon LZ.... На выходной усилитель стояли разделительные керамические SMD номиналом 0,22 мкФ.... поставил неполярные Nichikon ES 1,0*50 (в принципе там больше, чем 0,22 и не нужно, но у меня просто меньшего номинала под рукой не было). Плата крепкая - стеклотекстолитовая, трехслойная. Как для работы на свой усилитель мощности, этих доработок вполне достаточно. На следующей неделе ко мне в руки попадет аппарат, который работает через линейные выходы... если понадобятся доп доработки - допишу. Хороший аппарат. |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Просто о кроссоверах. | Olddad | Бюджетный автозвук и песочница. | 15 | 26.04.2018 11:29 |
Тренировка в инсталляции (Логан) | BMWMB | Свои инсталляции SQ | 7 | 04.07.2010 13:52 |
музыка в дачию логан | s63amg | Бюджетный автозвук и песочница. | 5 | 24.12.2009 18:47 |
Сидіти на голці не завжди зле | Рост ® | Белый шум | 0 | 25.10.2009 21:51 |
Подседельники в Рено Логан | Olddad | Свои инсталляции SQ | 22 | 31.08.2009 09:30 |