|
NuWiki | Регистрация | Новые сообщения | Правила форума | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
Свои инсталляции SQ Хвастаемся, делимся опытом, мнениями и т.п. |
|
Опции темы | Опции просмотра |
|
15.03.2009, 00:18 | #1 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
Mazda 3. Цікава Mazda 3 :)
Пам'ятаєте старий анегдот?
Є з ким, є чим, нема де - трагедія. Є з ким, є де, нема чим - комедія. Є чим, є де, нема кого - драма. Є з ким, є чим, є де, а навіщо? - філософія. Ми з Halin-ом поки в філософів не перетворились, але от в стані драми останній рік, чи й більше перебували. Була цікава ідея, було де її реалізувати, але не було бажаючих Ну але, як воно часто буває з ідеями, вони прагнуть втілитись, так вийшло і цього разу. Передумовою послужило одне - не завжди є можливість поставити в автомобіль повноцінний сабвуфер. Зрештою, що я вам розказую, самі знаєте. Взяти хоча б туж Мазду 3 хетч-бек. Стелс в багажнику, в задніх крилах не вийде, немає там місця, замість запаски - не кожен погодиться викинути п'яте колесо, я б точно не погодився. А під спинку заднього сидіння - місця в багажнику залишиться хіба для пари пакетів з супермаркету. Але! Але є задні двері, в яких з заводу стоять ті самі 7х5 дюймів, що і в передніх. Чому б не поставити туди низькочастотні динаміки, які будуть грати роль сабвуферів? Самі знаєте, чому ні Проте ми знайшли декілька аргументів за "так". Отже, задача. В задні двері автомобіля встановити динаміки, які в тій чи іншій мірі замінять суббасовий компонент аудіо системи. Проблема перша - що ставити? 6" в якості сабвуфера - це не серйозно, на сабвуферних частотах такий динамік більше фурчатиме, ніж видаватиме бас, та й перечисліть мені 6" динаміки з реально низькою резонансною частотою! А от 8 дюймів... І тут була перша стінка - караудіо індустрія не пропонує нашій увазі нічого цікавого - це або сабвуфери такого калібру, їх в двері ставити нонсенс, або щось надмірно дороге. А ще серед знайдених претендентів (розглядали і домашку) практично всі динаміки хочуть великого об'єму. І от нарешті коло замкнулося. Чому я так кажу? Бо в своїй автозвуковій юності свою першу осмислену систему я побудував на динаміках... Альфард І от: Красива коробка, багато обіцяючий напис "Proffesional" Уже чую ваші смішки. Але добре сміється той, хто сміється останній. Отже. Заявлена номінальна потужність 100 Вт. Нагоди перевірити не мали, але навіть якщо трохи дурять, то це зовсім незле. Резонансна частота 32 Гц. Виміряна після 15-хвилинної розминки 33. Добротність 0,23. Еквівалентний об'єм 66 л. Тобто ящик 20 літрів плюс-мінус пів слона. Тобто двері. Тільки давайте флейм на тему "чи можна зробити з дверей ящик" залишимо для Синьої, я в ньому участь приймати не буду. Не тому, що знаю, як з них зробити герметичний ящик, а тому що не бачу в цьому необхідності. Ну і саме цікаве. Чутливість. Заявлена 91 дБ. Реальна напевно точно не нижче 90, динаміки спокійненько грали, просто підключені до головного пристрою, і навіть басили пристойно від цих хиленьких підсилювачів. Так, динаміки є. Але як відомо, якщо їх просто доставити до фронту, то отримаємо цікаве блюдо автозвукової кухні під назвою "фазова каша". Щоб ця каша не пригоріла, була задумка ввести двоступеневу фазокорекцію, якою сабовий додаток і притягнути до фронту. А двоступеневу - бо динаміків то два, і в просторі вони рознесені майже на півтора метра. Тепер реалії. Автомобіль Мазда 3, кузов хетч-бек. Джерело звуку - штатний головний пристрій, твікнутий Михаїлом, що вже стало традицією в клубі маздоводів. Проект бюджетний, тому фронт по-перше Helix DB 62.1, по-друге під'єднаний до внутрішніх підсилювачів голови поканально, але не просто так, а з використанням вольтодобавки - подібна реалізація вже була, описана вона ось тут. Фронт встановлений таким самим чином, зупинятися на цьому не буду. Тепер цікавеньке. Оскільки в порівнянні з минулою системою появились два низькочастотних динаміки, які треба чимось кормити, під пасажирським переднім сидінням поселився двоканальник, Helix DB TWO. Щоб він помістився, довелось перегнути кронштейн кріплення роз'єму підключення попогрійок і інших маздівських приблуд. А ззаду від ніг пасажира під'єднані до підсилювача кабелі захищає міцний кронштейн з 2-мм сталі. Ну і, звісно, появилася відповідна силова проводка і додатковий запобіжник. Тепер до головного. Підготовка задніх дверей до встановлення в них альфардівських вісьмірок зайняла чотири дні - не тому, що в них запихалося кілограми віброізоляції, а навпаки, продумувалось, як обійтися, не виходячи за межі здорового глузду. Найцікавіше, що вистарчило обробити двері, як я це звично роблю, готуючи їх до встановлення нормальних 6" динаміків, добавивши декілька розпорок. Ну і довелось попотіти, щоб місце кріплення динаміків було дійсно жорстке. Ну і технологічні отвори не залишені без пристальної уваги. Оскільки динаміки великі, треба було їх відцентрувати відносно грилів в заводських картах, що вдалось зробити лише завдяки якомусь передбачливому дизайнеру мазда, який явно знав, що колись Рост з Халіним вирішать поставити сюди такі динаміки Іншими словами - там все на міліметрах. Але вдача була з нами Ну і грилі очевидно перероблені. В остаточному варіанті все приведено до вигляду, який має стандартний заводський салон: Через те, що на інстал довелось потратити багато часу, на саме фазове зведення мені залишився день. Поклавши руку на серце - це непроста задача. Потрібно спочатку "підвести" до фронту один динамік, потім долучити до нього другий. А оскільки обидва динаміки впливають один на одного також - це нетривіальна задача. Заставити звучати на капоті просто один сабвуфер в порівнянні з цим - що раз плюнути. Але от нарешті сабики перестали локалізуватися ззаду, хлопати, як це буває завжди при розфазуванні, в поясницю, нижній бас отримав чітку фактуру. Звичайно, якщо б посидіти над цією системою щільно ще тижні зо два, спробувати ще декілька схем фазокорекції, можна було б довести її до ідеалу, але якщо нагадати собі, що це таки бюджетний проект... А на такий рівень все звелося чудово. Тепер про звук. Ви може й не повірите, але коли стоїш біля автомобіля, важко усвідомити, що грає не 12". Чітко і до самого низу. Цим альфардам трохи бракує панчу, якщо б їх використовувати в якості мідбасів, але глибини басу від них не відібрати. Ну і швидкість - ніякій дванашці за ними не угнатися. Та й десятці напевно теж, хіба дуже хорошій. Призвуки дверей в незначній кількості появляються на гучності, коли думаєш "а чи не занадто швидко я біжу?", вірніше, "чи на занадто голосно лунає музика?" На гучності, від якої не плющить повністю мозок призвуків немає. На що і сподівалися, бо це ж все-таки двері, а не фанерні ящики. Чому вони грають так низько? Думаю, це і тому, що дверна установка, і що добре зведені фази... Ось такі видались останні два тижні. Halin пише зараз свій трактат про переробку голови і фазокорекцію, потім ми об'єднаємо зусилля і викладемо повний варіант статті на якомусь маздівському форумі, а поки що тут, для своїх, так би мовити, оці пару слів Користуйтесь |
15.03.2009, 14:38 | #9 |
Регистрация: 21.03.2008
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 1,379
Вы сказали Спасибо: 1
Поблагодарили 18 раз(а) в 18 сообщениях
Репутация: 14
|
У этого недохеликса силенок и на нормальные шестерки маловата (проверил на своем горьком опыте ). Другой усилитель не пробовали подкидывать? Может и панч появится...
|
15.03.2009, 14:57 | #10 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
Друге - нормальні шістки - це які? Може не варто ставити акустику з чутливістю 86 дБ, а потім намагатися отримати від неї нормальну віддачу? В крайньому разі для повноцінного відтворення суб-басового діапазону з допомогою використаних альфардівських динаміків, чутливість яких, як я вже згадував порядка 90 дБ, його навіть забагато. Гейн викручений ледве на четвертину. Тому потреби в іншому підсилювачі немає, ми навіть думали, якщо буде ще подібна інсталяція, поставити значно дешевший кітовий Н-класу. І третє. Панч - це верхній бас. Сабвуфер його не грає. Навіщо нам панч? Вони порізані то на 60 Гц приблизно. Крім того, стосовно недостатності панчу в цих динаміках, не забуваймо, що їх вартість просто сміхотворна. |
15.03.2009, 17:59 | #12 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
Для мене взагалі не важливо, що робить динамік і в який спосіб, мені важливо, щоб він тонально точно, наскільки це можна вимагати в рамках його вартості, відтворював звучання інструментів. |
15.03.2009, 18:42 | #13 |
Регистрация: 21.03.2008
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 1,379
Вы сказали Спасибо: 1
Поблагодарили 18 раз(а) в 18 сообщениях
Репутация: 14
|
кикс к примеру kap23. Стоит явно не дороже, да и с басом справляются лучше. Проверено лично, в своей системе. Хеликс лучше на сч/вч, кикс там глуховат.
|
17.03.2009, 00:43 | #14 |
Регистрация: 04.03.2009
Адрес: Донецк
Возраст: 27
Сообщений: 1,857
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 180 раз(а) в 90 сообщениях
Репутация: 376
|
Не кисло :respect:
К стати,об альфард... Есть у меня очень хороший знакомый,Валерий,так вот собирал он кому-то "бюджетную" домашку,как раз на Альфардах,стоимостью около 30 гр за пару(летом того года).... Посмотрев на дины,я улыбнулся и сказал типа:"из гавна,конфету не сделаешь даже ты..." Прошло три недели... Что я услышал??Скажу коротко,у меня был "тихий шок"! Мой мозг отказывался поверить,что пара колонок себестоимостью порядка ста пятидесяти баксов (250гр.аккустика + 500гр.МДФ,винил,краска,кембрики), МОГУТ ТАК ИГРАТЬ... Я к чему,если "руки золотые",то и из откровенного Г.что-то серьезное слепить можно.... |
17.03.2009, 01:16 | #17 |
Регистрация: 04.03.2009
Адрес: Донецк
Возраст: 27
Сообщений: 1,857
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 180 раз(а) в 90 сообщениях
Репутация: 376
|
Цитата:
Сообщение от SNAKE
Цитата:
Сообщение от JOCKER
Цитата:
Сообщение от SNAKE
кикс к примеру kap23. Стоит явно не дороже, да и с басом справляются лучше. Проверено лично, в своей системе. Хеликс лучше на сч/вч, кикс там глуховат.
чет я проглядел :datz: |
17.03.2009, 10:20 | #18 |
Старейшина
Регистрация: 12.04.2007
Адрес: Львов
Сообщений: 553
Вы сказали Спасибо: 15
Поблагодарили 106 раз(а) в 41 сообщениях
Репутация: 272
|
Цитата:
Сообщение от Lambert
Про переробку голови - хотілось би детальніше бачити й тутА так - як завжди, респект :god: Поэтому я дам немного ссылок про своё баловство с головами: Вывод линейных из штатной головы Мазда3: http://www.mazdaclub.ua/forum/index.php?showtopic=7016 Вывод линейных из штатной головы Мазда6: http://mazda6.ru/m/viewtopic.php?f=1...62f9d1399d77ef Про бюджетное улучшение звука: http://www.mazdaclub.ua/forum/index.php?showtopic=6697 Установка компьютера в автомобиль Мазда3: http://www.pccar.ru/showthread.php?t=5700 |
21.03.2009, 11:13 | #19 |
Старейшина
Регистрация: 12.04.2007
Адрес: Львов
Сообщений: 553
Вы сказали Спасибо: 15
Поблагодарили 106 раз(а) в 41 сообщениях
Репутация: 272
|
Сам принцип построения сабового звена в задних дверях примерно такой:
Возможные варианты построения сабового звена в задних дверях: 1. Головное устройство – 2-канальный усилитель на фронт – 2-канальный усилитель на сабвуферы. 2. Головное устройство – фронт –2-канальный усилитель на сабвуферы. Функциональная схема установки сабового звена в задние двери. Как мы видим, путь для формирования сигнала для сабовых головок следующий – смешиваем левый и правый тыловые каналы, далее у нас два фазовращателя (последовательно друг за другом) с плавным диапазоном регулировки 0-180 градусов. Первым фазовращателем мы подтягиваем задержкой ближний саб (левый) так, чтобы он отчетливо был слышен ПЕРЕД вами. Уровень выставляется на слух, так чтобы уложиться в нормальный тембровой баланс. Затем подключаем второй (правый) саб и вторым звеном задержки опять подтягиваем (уровнем балуемся тоже), так чтобы удары барабанов были опять слышны ПЕРЕД вами. И так несколько раз, пока не будет максимально идеального согласования. Естественно, что перед этим подбирается фазировка грубо (0 или 180 градусов) перекидкой проводов подсоединения динамиков к усилителю (точнее - грубо меняется регулировкой в АФС для левого саба, а перекидкой проводов меняется потом для правого) |
27.10.2009, 16:31 | #20 |
Регистрация: 20.02.2009
Адрес: Одесса
Возраст: 62
Сообщений: 48
Вы сказали Спасибо: 7
Поблагодарили 3 раз(а) в 3 сообщениях
Репутация: 9
|
Альфард
Цитата:
Сообщение от Рост ®
Цитата:
Сообщение от SNAKE
У этого недохеликса силенок и на нормальные шестерки маловата (проверил на своем горьком опыте ). Другой усилитель не пробовали подкидывать? Может и панч появится...
Друге - нормальні шістки - це які? Може не варто ставити акустику з чутливістю 86 дБ, а потім намагатися отримати від неї нормальну віддачу? В крайньому разі для повноцінного відтворення суб-басового діапазону з допомогою використаних альфардівських динаміків, чутливість яких, як я вже згадував порядка 90 дБ, його навіть забагато. Гейн викручений ледве на четвертину. Тому потреби в іншому підсилювачі немає, ми навіть думали, якщо буде ще подібна інсталяція, поставити значно дешевший кітовий Н-класу. І третє. Панч - це верхній бас. Сабвуфер його не грає. Навіщо нам панч? Вони порізані то на 60 Гц приблизно. Крім того, стосовно недостатності панчу в цих динаміках, не забуваймо, що їх вартість просто сміхотворна. Подскажите полное название сабвуферной головки, и примерную стоимость. Александр. |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
Опции темы | |
Опции просмотра | |
|
|
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
(прочее) Рамка Mazda CX7 2-дин | alck | Аксессуары, кроссоверы и прочее... | 8 | 15.01.2015 21:35 |
(адаптеры) рамка mazda 6 | vitalpro | Аксессуары, кроссоверы и прочее... | 0 | 09.07.2013 22:43 |
прочее Стойки Mazda 323F | MakcSnickers | Куплю | 7 | 08.04.2013 20:34 |
(прочее) Адаптер USB Falcon Mazda 3-6, Toyota Prado 120 | Arabaz | Аксессуары, кроссоверы и прочее... | 0 | 11.07.2012 11:23 |
ГУ mazda 3 виплювує диски | Kapi | Бюджетный автозвук и песочница. | 13 | 22.07.2011 21:17 |