![]() |
|
NuWiki | Регистрация | Новые сообщения | Правила форума | Справка | Пользователи | Календарь | Поиск | Сообщения за день | Все разделы прочитаны |
Практика по SQ Головные устройства, акустика, кроссоверы, процессоры и много-много других страшных слов |
![]() |
|
Опции темы | Опции просмотра |
|
![]() |
#1 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]()
Михаїл нарешті навів лад з софтом, тому виділили годинку для порівняльного тесту.
Отже, (Мазда 3)-(авто-комп'ютер, програвач InCar Terminal)-(цап)-(Helix A4)-(Helix RS806 + тісаміморель + P10). Слухались Dr.DAC 2, Pegasus, DuaFire. Dr.DAC - зовсім типова сигма-дельта, з яскравими, майже колючими вч. Позитивне - досить зібраний бас. Пегас - звучить трохи мутніше, зате натуральніше. Тільки бас досить рихлий, тобто паяльник в руки і доводити до пуття живлення. DuaFire - найкращий результат. Значно краще з ешелонуванням, тобто краща чіткість фокусування інструментів по глибині, ширша сцена, взагалі звук стає більш наповненим, якщо ви розумієте про що я ![]() Висновки. Ткнувши минулого року пальцем в небо, так виглядає, що Михаїл попав в десятку, купивши наобум DuaFire, бо поки що нічого, крім правдивого мультибітника, її обіграти не змогло. Єдине - це звукова карточка, а не ЦАП, тому для роботи потребує комп'ютера. Др.ДАК попри купу розмов в неті надій не оправдав. Не допомагає і заміна ОУ, видно, що характер звуку формується раніше. Хоча з плюсів - може працювати і як самостійний ЦАП, має s/pdif. Пегас. З огляду на ціну (145 уо за готовий пристрій, а є можливість зекономивши гроші, купити окремо плату-комплектуху і спаяти самостійно), це дуже хороший варіант, якщо навести порядок з живленням, то він не програє автомобільним апаратам до 400-500 уо, думаю. Єдине - на разі в нього теж тільки усб-інтерфейс, тобто потрібен комп'ютер, але вроді в розробці варіант з s/pdif. Ще один серйозний розробник апаратури обіцяв представити на послухати свою розробку, властиво окремий ЦАП, який він цінить дуже високо. Десь в другій половині травня, якщо нічого не зміниться. Якщо зростеться, відпишуся. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]()
Той ЦАП не вдалось почути. Але замість нього в Михаїла тепер стоїть ним же зібраний ЦАП на PCM63. Як я уже і казав, комп'ютерні карточки і цей ЦАП - це різні всесвіти
![]() Так що все стає сумніше і сумніше. Коли починався Шлях ![]() Зараз фактично залишається вирішити до кінця з фільтрами, чи вдасться вдихнути життя в активні, які взагалі фазу не крутять (поки що все розставилось, як в процесорній машині, але Звук вийшов і закрив за собою двері). Якщо ні, то нинішні пасивні, які ми експлуатуємо, теж дуже нічогенькі, хоча невеличкі фазові проблемки залишаються. Їх, в принципі, теж можна позбутися, цих проблемок, але також втративши при цьому відтворення атмосфери запису. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Старейшина
Регистрация: 30.03.2009
Адрес: Днепропетровск
Возраст: 61
Сообщений: 2,269
Вы сказали Спасибо: 157
Поблагодарили 213 раз(а) в 103 сообщениях
Репутация: 339
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Старейшина
Регистрация: 30.03.2009
Адрес: Днепропетровск
Возраст: 61
Сообщений: 2,269
Вы сказали Спасибо: 157
Поблагодарили 213 раз(а) в 103 сообщениях
Репутация: 339
|
![]()
Я когда-то тоже строил для авто бескомпромисный аналоговый проц. Выносное питание, изменение частоты и типов фильтров при помощи в герконовых реле с позолочнными контактами, высококачественные активные и пассивные элементы.Фазолинейные фильтры. И не плохо было.Хотя хотелось машину развивать дальше. Но хозяин машины с системой, в которой стоял этот активный перенастраиваемый фильтр, продал машину и не захотел дальше развивать это направление. Теперь этот проц лежит у меня. Найду фотки, выложу. Может ты возмёшь его поковыряешь? Может что-то стоящее?. Обидно. Пол года жизни и непонятно, то-ли ошибся в проектировании этого проца, то-ли всю систему не довёл до ума?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Старейшина
Регистрация: 30.03.2009
Адрес: Днепропетровск
Возраст: 61
Сообщений: 2,269
Вы сказали Спасибо: 157
Поблагодарили 213 раз(а) в 103 сообщениях
Репутация: 339
|
![]()
Читаю сайты разработчиков аппаратуры, и вижу, как они деруться по поводу того, какой номинал резистора и на каком конце( холодном или горячем) переходого транса вешать и понимаю, что не хочу тратить пол жизни на разработку активного фильтра. Это как создание идеального усилителя. Уж лучше пасивные фильтры.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]() ![]() ![]() А активні кроси - поки рано говорити. Побачимо, що дасть експеримент. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
Старейшина
Регистрация: 12.04.2007
Адрес: Львов
Сообщений: 553
Вы сказали Спасибо: 15
Поблагодарили 106 раз(а) в 41 сообщениях
Репутация: 272
|
![]() В свое время я задумывал что-то подобное сделать, но не для эксплуатации, а для настройки и выявления оптимальных частот среза для конкретных динамиков в конкретной машине (или домашке), чтобы потом поставить фильтра с уже фиксированными частотами... но так и не довел это дело до конца. ![]() Посмотри здесь насчет активного фильтра: http://lst-group.ru/forums/viewtopic.php?f=4&t=41 В бюджетных вариантах и выше среднего все всегда было нормально - звук как звук, а вот после мультибитника - убивает жизнь, из-за питания .. или это опера .....скоро станет ясно. :mute: |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
Регистрация: 03.04.2008
Адрес: Яготин
Сообщений: 19
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 0
|
![]() Чи можливо це питання віри? ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]() ![]() Переслухавши купу мультибітників, я дійшов висновку, що між різними реалізаціями не така вже й велика різниця, якщо не брати до уваги недолугого P9. Тобто, в автомобільній системі високого рівня від подальшого тракту залежить значно більше, ніж від вибору ЦАПу. І PCM1702 там стоять, 1704, 63, чи щось інше - якщо весь ЦАП зібраний грамотно, різниця буде в ду-уже дрібних деталях. Власне, я схиляв Михаїла, щоб купити готовий Мак, але він сказав, що це він в будь-якому випадку встигне зробити, і що це скучно ![]() А запитання, чому саме така реалізація - це до Михаїла, тут він сам шукав-вибирав. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
Регистрация: 03.04.2008
Адрес: Яготин
Сообщений: 19
Вы сказали Спасибо: 0
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутация: 0
|
![]()
А на власний погляд, серед купи переслуханих мультибітників, який мав би бути ієрархічний порядок з точки зору якості звучання? Р9 на останньому місці, це я вже зрозумів. А решта? Хто зайняв вершину?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Киев
Возраст: 57
Сообщений: 1,367
Вы сказали Спасибо: 18
Поблагодарили 212 раз(а) в 111 сообщениях
Репутация: 347
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#16 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Львів
Возраст: 53
Сообщений: 2,210
Вы сказали Спасибо: 13
Поблагодарили 307 раз(а) в 99 сообщениях
Репутация: 562
|
![]()
Ну, в П9 ще й живлення вроді як зовсім не таке, яке б мало бути в порядній голові. Ну але то таке.
А стосовно ієрархії - та нема ніякої ієрархії, є мультибітники (в ідеалі напевно хороший транспорт + зовнішній ЦАП, хоча... напевно теж не аж так принципово), і є все решта. Для мене особисто на першому місці Мак - за Ідею, за Легенду, за те, що вони все ще є, не дивлячись на засилля споживачів ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
Старейшина
Регистрация: 12.03.2007
Адрес: Киев
Возраст: 57
Сообщений: 1,367
Вы сказали Спасибо: 18
Поблагодарили 212 раз(а) в 111 сообщениях
Репутация: 347
|
![]() Внешний ЦАП имеет неудобство в управлении, если конечно не заниматься екстремизмом и не выводить громкость и баланс на крутилку ГУ. А в остальном конечно одни плюсы, ну разве что ещё цена вопроса - внешники вроде дороже получаются. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
Старейшина
Регистрация: 12.04.2007
Адрес: Львов
Сообщений: 553
Вы сказали Спасибо: 15
Поблагодарили 106 раз(а) в 41 сообщениях
Репутация: 272
|
![]() 1. Во первых этот ЦАП для сборки уже детально отработан вместе с платой и всеми элементами... отзывами и т. д. Начинать ставить самому эксперименты с ЦАПом с нуля - это тоже интересно, но долго... на это у меня нет времени. Поэтому по сути - взял готовый КИТ от SergioT с форума Вегалаб и сделал к нему автомобильный блок питания... 2. Во вторых у этого ЦАПа есть возможность подключаться по шине I2S непосредственно к транспорту, чем я и займусь в дальнейшем... 3. Возможность апгрейда ЦАПа - сейчас стоит цифровой фильтр DF1700P, потом заменю его на SM5842. 4. Возможность использовать разные выхлопы.. может попробую потом и ламповые.. и т.д. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
Опции темы | |
Опции просмотра | |
|
|